indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Website & forum informatie > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

SELAMAT HARI NATAL & TAHUN BARU 2011

ZALIG KERSTFEEST & EEN GELUKKIG NIEUWJAAR

Leuke plaatjes allemaal. Met de sneeuw van Dangdude de meiden van Senior, de Sinterklaas (...) van Ziel en de knipperlichten Willem.
Ik heb zelf een elektronisch kerstkaart gemaakt maar aangezien ik nog steeds niet snap hoe ik dat hier in geplakt krijg moeten we het maar zonder doen Emoticon: Confused Maakt niet uit.
Ik wens iedereen fijne en sfeervolle dagen met handelbare temperaturen en weersomstandigheden zowel hier als in Indonesie en nieuwe kansen voor 2011.

Salam manis Emoticon: Bye bye
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Als je Anne-Miek die foto wel kan e-mailen dan kan je dat toch door Jeroen laten plaatsen, als je het hem vriendelijk vraagd, of Oyibo help je wel
Kan mij ook aanbieden, maar dan komt het in mijn posting en dat is jammer......

Goed uiteinde

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Op verzoek van Merapi plaats ik deze voor jullie:

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Aan alle members from this site.

Vanuit een zeer wisselvallig Bali met veel regen en zwaar onweer, hoewel vandaag de zon zich laat zien wens ik een iueder een Gelukkig Kerstfeest en een pretiige jaarwisseling en een gezond 2011. Nog 21/2 week en ik ben weer terug in het koude sneeuwachtig landschap van Holland na 5 maanden hier te hebben vertoefd.
Annemieke voor jou een prettig verblijf op Sumatra met Daniel.
Groetjes Latex 40

maam Diaan
User
spacer line

Voor iedereen

PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GOED EN GEZOND 2011 TOEGEWENST.

Maam Diaan en Frits Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Party!

Adik_5
User
spacer line

Ik wens ook voor eenieder heel fijne feestdagen, en alle goeds voor 2011! En dat iedereen het mooie Land in 2011 mag kunnen bezoeken. Emoticon: Bye bye

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 24-12-2010 06:12 latex40 wrote:
Aan alle members from this site.

Vanuit een zeer wisselvallig Bali met veel regen en zwaar onweer, hoewel vandaag de zon zich laat zien wens ik een iueder een Gelukkig Kerstfeest en een pretiige jaarwisseling en een gezond 2011. Nog 21/2 week en ik ben weer terug in het koude sneeuwachtig landschap van Holland na 5 maanden hier te hebben vertoefd.
Annemieke voor jou een prettig verblijf op Sumatra met Daniel.
Groetjes Latex 40

Ik zou willen dat ik daar zat met veel regen en onweer. Je wil dat echt niet ruilen met die toestanden hier en hopelijk is het een heel eind klaar als jij terugkomt.
Thx, eerst een proberen om op Sumatera te komen Emoticon: Confused

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Ook vanuit Zeeland voor iedereen :
Een fijne dagen, prettige Jaarwisseling en een Gezond 2011 toegewenst !!

Ons voornemen is om 2011 mee te doen met een NIEUWJAAR-duik ! Emoticon: Laugh out loud

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Anne Mieke:

On 24-12-2010 14:29 Thx, eerst een proberen om op Sumatera te komen Emoticon: Confused

Onze zorg zal zijn : op Schiphol te komen Emoticon: Stupid

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 24-12-2010 15:00 Peter191064 wrote:
Ook vanuit Zeeland voor iedereen :
Een fijne dagen, prettige Jaarwisseling en een Gezond 2011 toegewenst !!

Ons voornemen is om 2011 mee te doen met een NIEUWJAAR-duik ! Emoticon: Laugh out loud

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Anne Mieke:

[quote removed]

Onze zorg zal zijn : op Schiphol te komen Emoticon: Stupid

Ja dat bedoel ik, eerst op Schiphol komen en dan geen vertraging graag met MAS en GEEN aswolken in combinatie met zuidoosten wind.......... Ik ga ervan uit dat ik over een week om deze tijd aan de champ zit, in Medan welteverstaan Emoticon: Devil

mleeuwen
User
User icon of mleeuwen
spacer line

ZALIG KERSTFEEST & EEN GELUKKIG NIEUWJAAR

Mar en Lenneke van Leeuwen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou als je nu ziet wat er op de luchthavens nu nog naar hun bestemming moeten komen, vergeet het maar.
Ook aan het geen we te maken hebben met allerlij natuur elementen, u vergeet ÚÚn ding daar aan kan u niets aan veranderen.

acufjo
User
User icon of acufjo
spacer line

Iedereen selamat hari natal dan tahun baru 2011 Alweer een jaar voorbij.

In Nederland een echt witte kerst en momenteel bijna strenge vorst genieten zeg!! Emoticon: Party!

Straks op weg naar zuid limburg naar familie, ik hoop dat het meevalt met de sneeuw.

Groeten acufjo

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Aan iedereen prettige feestdagen toegewenst.

ibusas
User
User icon of ibusas
spacer line

Fijne feestdagen allemaal.

MAY YOUR DREAMS COME TRUE

Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

vanaf Bali een hele goed gezond en gelukkig 2011 toegewenst
Het heeft hier goed geknald de afgelopen avond en nacht en de stortbuien deden ook een duit in het zakje maar de rust is weergekeerd en alles gaat gewoon weer zijn gangetje.
gr. Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hoi lieve Yoke en Paul,
Liefs van Wilma,Ike en dochter Eva.
In Den Haag is het lekker droog, gewoon fris winter weer, gelukkig geen gladheid!!
Stortbuien of niet, geniet maar heerlijk van de vakantie
Een goede terug reis

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

60,549,168 topic views - 227,651 posts - 13,619 topics - 19,296 members - last post @ 18-08-2018 14:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

104,085,289 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com