indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Beste beheerders,

het valt mij (en wellicht ook anderen) op dat er nogal wat "dubbele" of zelfs "meervoudige" accounts worden aangemaakt die naar het schijnt
naar dezelfde gebruiker(s) vallen terug te voeren.
vaak blijkt ook dat die betreffende gebruiker(s) met zichzelf (via andere accounts)
in gesprek gaan, zichzelf aanvallen, tegenspreken of complimenteren.
Of dit iedere keer dezelfde gebruiker is of meerdere gebruikers deze afwijking
hebben kan ik als buitenstaander niet beoordelen maar wellicht dat als service voor
(deze) gebruiker(s) een link kan worden toegevoegd op dit forum;

http://www.abilify.nl/page/nl/(...)/hulpbieden/home.htm

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Die dubbelingen verdwijnen vanzelf, aangezien we achter de schermen behoorlijk wat in de gaten kunnen houden. De link kan inderdaad als documentatie gebruikt worden voor de personen (altijd meervoud dus Emoticon: Wink ) die dat nodig hebben..

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Sabar2,

Die link is een goeie, nou heb ik niet het idee dat degene voor wie het is er iets mee doet. Overigens weet ik dat er 3 zijn die het zeker nodig hebben.

2 daarvan hebben een "blog" en 1 heeft het te druk voor een "blog".
Die heeft het te druk usernames aan te maken. Ze hebben allen een gemeenschappelijke deler, verslaaft aan deze site. Ze kunnen er geen genoeg van krijgen. Gelukkig weten we dat. 1 van bovengenoemde moet een zee van tijd hebben met het sturen van wel heel lachwekkende emails. Tja zielig. Misschien kunnen de 3 samen in therapie. Groot inkopen is voordeliger Emoticon: Laugh out loud

It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Met groepskorting kan ik wellicht nog enige hulp bieden ook.. daar moeten dergelijke profiteurs toch wel van in hun vuistje kunnen lachen.

spacer line  

On 02-12-2010 22:19 sabar2 wrote:

http://www.abilify.nl/page/nl/(...)/hulpbieden/home.htm

Terima kasih Om.

Omdat de bedoelde Emoticon: Confused personen mss niet meer hier kunnen reageren of een beetje takut (malu- perlehen dong) wil ik dan bij dese jou bedanken.

Ik heb ook 2 accounts.
Als Surya Atmadja en Sidia
http://forum.indahnesia.com/profile/1687/

Maar dat weten de mensen wel. Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

SA,

En Jeroen heeft ook twee accounts. Eén als beheerder en één als Yerun. Daar is toch ook niks mis mee. Maar ook ik had het vermoeden dat er plotseling een aantal nieuwkomers waren, die bijna dezelfde vragen stelden en dezelfde schrijfstijl hebben.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Dat er mensen zijn met een dubbel account is niet zo erg, en in sommige gevallen ( Emoticon: Puh! ) moet het verduidelijkend werken. Echter een hele stroom namen aanmaken om de boel te saboteren... nee, daar trappen we dus niet in. Maar okay, de meeste zijn inmiddels al door de shredder gehaald... Emoticon: Smile

spacer line  

Mijn schrijfsteil , al dan niet ekspres neer geplonkt is mijn trade mark geworden . Emoticon: Party!

Als ik mijn eigen O.H verhalen lees , denk ik wel eens , payah die vent , zijn Nederlands is zo krom als een pisang Ambon.
Geen wonder dat hij een inburgeringscursus nivo NT 1 voor oudkomers moet volgen.

bisa dicek of makemyday .

senior
User
User icon of senior
spacer line

[quote] On 03-12-2010 19:30 joerie wrote:
[quote] On 03-12-2010 03:24 Jeroen wrote:

ja hoor jerommeke,maak dat die frikandellen die hier hun onzin verkopen maar wijs.

sjonge sjonge het eikeltje met z'n "gewone leventje" spuit weer onzin.
[/quote]

Nou..........over eikel gesproken Emoticon: Bye bye

hati hati, pelan pelan

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Hebben we er weer één. Joerie, FredABCD, enz. Ook van Joerie zullen we ons maar niks aantrekken.

Als je goed naar het verleden luistert, kun je de toekomst beter verstaan. Jika Anda mendengarkan dengan cermat ke masa lalu bisa masa depan lebih mudah dimengerti

bambang
User
spacer line

Ja, Joerie is een alias voor X, X, X (geband).

BintangJan
User
User icon of BintangJan
spacer line

Joerie,

Jouw taalgebruik hoort thuis op een ander forum en niet hier.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 03-12-2010 19:27 joerie wrote:

[quote removed]
Om te K o t s e n sabar ,in de jaren dertig was er een beweging : nsb

Je bedoelt dat je het jammer vindt dat die er niet meer is, zodat je een andere hobby had of bedoel je dat dat ook een zooitje schizofrenen waren ?
Je zult je kretologie beter moeten uitleggen want je gedachtenkronkels kan ik niet
volgen. Joerie, karel, tinusp, larissa, jannicka of hoe je je ook noemen wilt.
Wellicht dat je een nuttigere hobby kunt zoeken als forumstalken.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Ik schrijf niet vaak, maar lees wel met veel plezier hier regelmatig de berichten over het prachtige Indonesië, dat was en is ook de reden dat ik lid ben geworden.
Maar kan bovenstaande asociaal niet gewoon verwijderd worden? Misschien samen met zijn kots zo de plee in? Emoticon: Angry Emoticon: Angry Emoticon: Angry

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Inderdaad, next ! Emoticon: Nice
Het is weer opgeruimd.

En dit is een open forum en zal het ook blijven.
Ook 3 patienten veranderen dat niet. Misschien denken ze van wel, helaas een futiele gedachte. Emoticon: Party!

It's only kinky the first time.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Goed, was al opgeruimd, denk dat het beter is dit maar gewoon te melden via email of het topic-report (gele driehoekje).. hier plaatsen zorgt voor een orgasme voor sommigen kennelijk. Daar wens ik niet aan mee te werken voor zulke personen.

Dit topic gaat dan ook de archieven in.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

83,409,298 topic views - 239,776 posts - 13,723 topics - 32,141 members - last post @ 10-07-2020 14:30 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,028,444 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com