indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

villa
User
spacer line

Hoi

daar ben ik weer. Op internet lees ik over Tirtagangga of te wel het waterpaleis. Je schijnt er te kunnen overnachten.
Nou kan ik daar helemaal niets over terug vinden en op de kaart kan ik het ook niet vinden, kan iemand mij vertellen waar het ligt en welke overnachtingsmogelijkheden er zijn?

Alvast weer dank

Villa

spacer line  

Villa,

Klik onderstaande link:

http://www.hoteltirtagangga.com/

of google ff dan heb je diverse items hierover.

dadag

Alaaf

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Tirtagangga is een heel klein dorp (als dat de naam al mag hebben) eigenlijk alleen maar een paar huizen links en rechts van de weg.
Bij het waterpaleis is een concentratie van wat restaurantjes en winkeltjes. Eromheen liggen wat kamers (of huisjes). Aan de overkant van de straat is ook nog een kleiner en goedkoper hotelletje (en ik meen nog een ander maar dat weet ik niet zeker). Het is wel mooi en de beroemde rijstterrassen zijn op een paar kilometer. Ook een mooi gebied om te wandelen. Eigen vervoer is wel gewenst (zelf rijden of met chauffeur). Er is verder weinig te doen. Je gaat erheen voor de rust en de natuur.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Tirta Gangga - Daar stop je onderweg vanuit het zuiden naar Amed of Tulamben even om wat rond te lopen en bijv. een lunch te nemen met uitzicht over de rijstterrassen. Overnachten? Er zijn leukere plaatsen in de omgeving.

If you have nothing to loose, you can risk everything

leomanado
User
spacer line

Amed, ik vind wel dat je een beetje aan de schoonheid van het waterpaleis voorbij gaat. Onderhoud kon beter, maar het blijft een mooi waterpaleis. Meer dan dat is er ook niet, maar zeker de moeite van een bezoek waard. De prachtige rijstterassen liggen een paar km verderop.
Binnen het waterpaleis is een leuk restaurant en hotel. Dat ken ik verder niet, maar ligt tegen de heuvel. Vast een mooi uitzicht vanuit je kamer, dus voor een nacht lijkt me prima.

spacer line  

Nee hoor. ik wil absouluut geen afbreuk doen aan de "koninklijke baden" van Tirta Ganga (n.b: het waterpaleis ligt in Ujung, 10 kilometer verderop) maar zelfs met een gids en uitgebreide uitleg ben je in max. 30 minuten door dit baden-complex gelopen.

En ja, het onderhoud zou veel beter kunnen maar da's geldt voor alles hier in Indonesie Emoticon: Smile

If you have nothing to loose, you can risk everything

marian49
User
spacer line

wij vonden het er heel mooi, maar inderdaad met een klein uurtje heb je het wel gezien en dan heb je het heel erg rustig aan gedaan, er is een hotel maar dat schijnt flink prijzig te zijn, en je heb er verder niets, tenminste als je vertier zoekt want de uitzichten blijven schitterend

Arthur
User
User icon of Arthur
spacer line

Het restaurant is geweldig, wij hebben er erg lekker gegeten.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,511,458 topic views - 235,417 posts - 13,700 topics - 26,244 members - last post @ 07-12-2019 06:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,492,601 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com