indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

simonklein
User
spacer line

In maart 2011 vertrekken mijn vrouw en ik voor de eerste maal naar Bali toe. We vliegen met KLM op 17 maart en komen terug 2 weken later. Zijn er nog andere die dan naar Bali vertrekken en waar verblijven zij dan.

groet

ellen en simon

paulana
User
spacer line

Waar verblijven jullie dan ? Zuiden-Westen-Noorden of Oosten van het eiland ?

Ongetwijfeld komen er meer op die datum naar het mooie Bali Emoticon: Party!

Om Swastiastu

simonklein
User
spacer line

Hallo Paulana

De eerste week verblijven wij in Lovina bij Sawah Lovina. De tweede week vertrekken wij naar Hotel Santiki Beach. Dus beetje verdeeld over het eiland. Noorden schijnt voor natuur te zien heel mooi te zijn en zuiden gewoon lekker toeristisch en strand. We zijn erg benieuwd erna. Het is eerste keer dat wij zover weg gaan. Snuffelend op dit forum vind ik wel leuke ideeen en heb nu ook wel chauffeur gevonden die ons wellicht dingen kan laten zien.

groet

simon

paulana
User
spacer line

Hallo simonklein,

Met Sawah Lovina zitten jullie erg goed, ook qua kust is het niet te versmaden
Santiki Beach ken ik niet , maar de naam alleen al> strand

Ik wens jullie een hele fijne vakantie, Bali is de moeite van het ontdekken waard, maar 2 weken is te kort om te toeren.

Groet uit het oostelijk deel van Bali ook erg mooi
Paulana

Om Swastiastu

Bali_B
User
spacer line

Hallo,

Ik vertrek op 18 maart naar Sanur, ook voor 2 weken.

Dat moet dan wel een plezierige periode zijn.. Emoticon: Party!

Grt,

Bart

paulana
User
spacer line

Bart, Bali is altijd plezierig als je niet toevallig in de regen terecht komt. Emoticon: Wink
Zelfs dan kan je er nog iets leuks van maken , zeker voor 2 weken. Emoticon: Party!
Ik hoop voor jullie en mezelf dat het in maart DROOG wordt voor minstens een half jaar. Emoticon: Shut up!

Om Swastiastu

Bali_B
User
spacer line

Paulana,

Is regen naast zon niet een van de bronnen die dit bloemeneiland zo de moeite waard maken?

Ik ga voor het eerst, na eventjes te hebben gespaard. Bali staat al jaren op mijn lijstje. Nu gaat het er eindelijk van komen. Ik lees me scheel aan boekjes en fora, maar uiteindelijk zal het de geur en sfeer zijn die maakt of de liefde zo wederzijds is al ik denk.

Emoticon: So funny

paulana
User
spacer line

Hallo Bali B,

Je hebt wel gelijk, maar die bron naast de zon , is wel heel nat en al erg lang
Het is denk ik wel een verschil of je hier woonachtig bent, dan gaat die regen je de keel uithangen want een droogseizoen zat er dit jaar niet in.

Dessalnietemin hoop ik dat de liefde niet tegenvalt, Bali is een prachteiland voor ons.
In Maart 9 jaar!!

Groet Paulana Emoticon: Party!

Om Swastiastu

inekeh
User
spacer line

Hallo vakantiegangers

Wij, mijn man Ateng en ik, wonen sinds september 2008 op Bali en mijn man verzorgt dagtrips voor hoofdzakelijk Nederlandse toeristen.
Mocht je meer info willen kijk dan eens op www.degoudengidsvanbali.nl

groet

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,989,892 topic views - 236,319 posts - 13,704 topics - 27,616 members - last post @ 28-01-2020 14:50 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,862,636 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com