indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

marlein
User
spacer line

Wie kan mij vertellen of het voor west bali nodig is om van te voren accomodatie te reserveren?
We vinden het niet zo fijn om alles van te voren al dichtgespijkerd te hebben op vakantie, boeken meestal alleen de 1e 2 overnachtingen in een plaats (tenzijn prijs echt heel goed is)en dan gaan we verder kijken. Bovendien hebben we voorgaande keren gemerkt dat via internet reserveren veel duurder is.
Maar ik op internet kan niet heel veel hotels, villa's, resort of hoe je het maar noemt in West Bali vinden. Het moet niet zo zijn dat we uren hebben gereden en dan tot de ontdekking komen dat er geen alternatieven zijn.

En hoe lang zou het rijden zijn naar het west bali national park vanuit jimbaran?
Ik wil een soort van 8tje maken dit jaar. Starten in Jimbaran (familie) en dan naar lombok/gili dan weer jimbaran en dan via noord bali via het westen weer naar jimbaran. We hebben ruim 5 weken, dus tijd genoeg denk ik.

leomanado
User
spacer line

hoi Marlein,

Google even naar Pemuteran. Dat ligt in het westen van Bali, vlak bij het Nat. Park. Vergeet vooral niet te snorkelen/duiken bij Menjangan. Prachtig!!

Vanuit Jimbaran naar Pemuteran? Trek er maar een dag vooruit.

fijne reis
Leo

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Beste Marlein,

het hangt af van de periode waarin je wilt reizen. Tussen Kerst en nieuwjaar en in Juli-Augustus zit het ook in Lovina en Pemuteran redelijk vol en kun je er niet van uitgaan dat je overal terect kunt.

De reistijd met prive vervoer is ongeveer 4 uur,openbaar vervoer kost je idd een hele dag.

West Java, via het Zuiden heeft geen toeristische accommodaties.

Salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,314,160 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com