indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

I ben inmiddels al haast 3 jaar de televisie in Indonesië gewend, gissip, nagenoeg geen buitenlands nieuws (Metro enigszins) kippendieven, studenten demonstraties, ontruimingen, ronduit gezegd kut met dt.
Ben effe in Nederland, goede actualiteitenprogramma's er is een redelijke keus, maar tevens een berg rotzooi die zeker niet onderdoen voor de dagelijkse rotzooi die in ze in Indonesië voorschotelen.

Wat te denken van het uiterst populaire programma "De wereld draait door", een presentator Mattijs van de Nieuwkerk die adhd heeft, de gemiddelde Nederlander kan hem niet verstaan zo snel spreekt hij, hij laat geen één gast fatsoenlijk uitspreken en wordt bijgestaan door één of ander kaal homofiel kabouterje met een wijvenstemmetje die mij altijd doet denken aan die hampel van dat kwaliteitsforum, maar dan zonder brilletje.
Kom er eigenlijk achter dat de tv in Indonesie volkomen waardeloos is, maar ook in Nederland, weliswaar kan je nog zeer redelijke programma's vinden, maar hoelang nog Emoticon: Angry

Hoelang gaat het nog duren dat Indonesië is overgeleverd aan dezelfde laag bij de grondse programma's als in Nederland, ze hadden al overgenomen Millionar, de beste familie, nu nog boer zoekt hoer, politie op je hielen(overigens krijgt Londoh dan linea recta een bekeuring voor kleven) enz. enz.

Volgende stap zal zijn knoop in je zakdoek, waar overigens ene Iskander grote triomfen zal kunnen boeken in Indonesië.
Krijgen we nog wegmisbruikers of te wel blogmisbruikers, dan hebben we ook nog het A-team met Londoh als Indahbestrijder met die rooie op zijn hielen en vooral niet te vergeten dokter Phil, Londoh die Indahgebruikers onderhanden neemt hihihihi.

Nederlandse tv, Indonesische tv en forums, blogs op de digitale snelweg.
Allemaal hetzelfde Hé Lon.
Everybody loves Raymond (Londoh) geweldig, de man is een zoutje, schrijft in in de krant en is omringt met domdoms, zijn pa lijkt een beetje op Iskander, Edje is niet te missen, die heeft het meest weg van zijn kakelende moeder, en de onbekende lijkt op die domme broer van hem.
Schitterend hoe men domme tv series als voorbeeld kan nemen van domme mensen op de digitale snelweg. Emoticon: Wink Hé Lon!!!!! Emoticon: Bye bye

spacer line  

Sorry , ken niet volgen .

Ene Juwita schreef over een onderzoek van Yale ( slotfabrikant ? ) , als ik even mag kwoten:
Quote: Hi

Een onderzoek door de Yale in USA , vorige week gepubliceerd,onder vooral ouderen,
wonende in het buitenland heeft uitgewezen,dat er dagelijks erg veel gebruik wordt gemaakt van het internet.Dit uit zich vooral in het bezoeken van dezelfde websites,waar men in de eigen taal van oorsprong kan communiceren.Uit dit onderzoek kwam ook naar voren dat, men de taal van hun plaats van verblijf wel min of meer spreekt ,
maar onvoldoende om daarmee schriftelijk te comminiceren.H et onderzoek zegt te weinig over welke categorie mensen het gaat.Zijn het bijvoorb. avonturiers,gepensioneerden , of mensen die om vage en twijfelachtige redenen,
de laatste decennia naar Azie zijn vertrokken,
waaronder natuurlijk ook bezoekers van dit forum of in welke hoedanigheid dan ook ze betrokken zijn bij deze site.

Adoeh waarom wordt hier een link geleggd aan bezoekers van dit forum ??
En hoe zit het dan met ook jongeren die aan hyves-en ? , twieteren , of leden van die feesboeken ?

bisa dicek of makemyday .

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Oke daar noem je wat op presentator Mattijs van de Nieuwkerk kan K nog wel volgen.
Dat manneke met dat brilletje op, die zo zijn zinnen niet afwerkt en verward zijn betoog houd.
Hij is wel goed in Ja zuster Neen zuster en heeft wel soms leuke uitlatingen.
Wel zijn er daar leuke spotjes te zien, en de gasten in dat linkse bolwerk kan er niet genoeg van krijgen om Wilders alles toe te wensen.
vooral Fokke en Sukke leuke cartoons

Dat ze daarmee meer mensen naar mensen op die partij stemt, begrijpen ze niet.
De TV heeft veel invloed, en men heeft steeds over die Wilders, dat je kots misselijk er van wordt.
Nu ook word zijn partij door en door uitgelicht.
Daar is niets mis mee als men ook de andere partijen eens zouden door lichten.

Houd mij ten goede heb nooit op de PVV gestemd en zal er ook niet er op stemmen.
Maar ze hebben alles op alles gezet bij die linkse programma’s om de PVV af te breken.
Nou trekt ook zo’n partij ook verschillende verkeerde personen aan, en daar moet zeker van te voren flink gescreend worden.
En zeker als men verkeerde mensen in de tweede kamer heeft binnen gehaald.
Dan zouden de leden van de tweede kamer de mogelijkheid moeten hebben, dat zo’n persoon als Eric Lucassen moeten door de zelfde tweede kamer leden uit zijn functie gezet kunnen worden.
Dan kan je voorkomen dat men het aan de partij het alleen over laat.
Goed waar hadden we het ook over???

Kom er eigenlijk achter dat de tv in Indonesie volkomen waardeloos is, maar ook in Nederland, weliswaar kan je nog zeer redelijke programma's vinden, maar hoelang nog

JA HOE LANG NOG??? Emoticon: I love it
Dat zal niet lang meer duren, want er is een heel andere bewind in Nederland.
EN DAAR MOET JE HET MEE DOEN. Emoticon: Talk to the hand

WAAR K NAAR KIJK IS ALTIJD Pauw en Witteman.
Ook een links bolwerk, maar ja er zijn soms wel interessante mensen bij hun aan tafel.
Maar als ie Pechhol er kom dan knip K naar een andere programma.
En verders zal je niets horen van mij, wat interessant is, is wel het Internet.
Daar kan je ei kwijt, en dat zie K dat je daar ook mee bezig bent, je EI neer leggen op het grote W.W.W. World Wide Web………………….. Emoticon: Bye bye Emoticon: Wink Emoticon: Shut up!

Voor de Indonesiérs is Face Book een belangrijke medium......
Kijk van alles wat wils wat wil je nog meer Emoticon: Bye bye Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

paulana
User
spacer line

Pak.Surya dat viel mij gisteren ook op. Het kwam zeer negatief over.

Om Ziel, Facebook ik weet het niet, alles zo vaag. Malam waarschuwde voor Facebook en ik denk niet onterecht.

Om Swastiastu

spacer line  

Over Feesboek , daar zal ik nooit melden als lid.
Bij de Indonesiers is het populair.
Kreeg vaak uitnodiging van mijn oude klasgenoten en nieuwe vrienden .
Heb altijd niet gereageerd .
Voordat je het weet komt je foto , via via andere leden van Facebook op het net .

bisa dicek of makemyday .

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Exact. Hyves, Facebook en de Twitter Glitters: opeens kom je via Google te weten met wie een ander heeft gecorrespondeerd en wat hij/zij met elkaar hebben besproken. Met foto en al erbij. Totaal geen greintje privacy meer. In RI is dat niet zo erg want men kent hier al geen privacy. Maar het blijft ordinair exhibitionisme.......en nog gevaarlijk ook.

Sjon_sv
User
spacer line

Dan plaats ik toch niets het waren alle fatsoenlijke woorden
Ik lees hier berichten daar schaam ik me voor om Nederlander te zijn.
Ik woon al 25 Jaar in Thailand maar hier doen ze niet zo preuts. Emoticon: Angry

Lalu aku akan menaruh apa mereka semua kata-kata yang layak
Saya membaca posting di mana aku malu Belanda.
Saya sudah tinggal 25 tahun di sini di Thailand tetapi mereka tidak begitu munafik. : A

Then I would put anything they were all decent words
I read posts where I'm ashamed to be Dutch.
I've lived 25 years here in Thailand but they do not so prudish. : A
Sjon

Sjon_sv
User
spacer line

Hallo Sorry
Wij hier in Thailand (Phuket) waar ik geheel ingeburgerd bent
geef even de Url door van Mivo tv uit Jakarta die via je PC Wereldwijd wordt doorgegeven
( http://mivo.tv/front.php ) Deze Zender uit Jakarta is 24 uur online en LIve .
Skype live contact op bepaalde uren. Deze zender straalt weer 9 stations door.
Zender TVONE is het Sportkanaal. Verder meldt ik niet misschien staan daar verkeerde
woorden tussen. Emoticon: Yes! gr. sjon

spacer line  

Hi,
Weet iemand wat er met iboxx tv is gebeurd?? Had op de tongtong fair zo'n pakket aangeschaft dat je live 5 indonesische tv kanalen kon kijken via internet op je eigen tv, maar sinds een week werkt het niet meer. Krijg ze ook niet meer te pakken.
Website www.iboxx.tv is ook uit de lucht.

Zijn ze nog wel aktief?? Zou weer erg jammer zijn als ook dit bedrijfje (na Garuda TV destijds) al opgedoekt is .. Emoticon: Bye bye
bedankt,
Matt

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,022,120 topic views - 234,203 posts - 13,691 topics - 25,110 members - last post @ 14-10-2019 19:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,459,408 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com