indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

heijdemann
User
spacer line

Hoordedat er in Denpassar een grote shopping mall is, weet iemand het adres ik bedoel dus niet Matahari of Robinsons bvd Emoticon: Worship

spacer line  

Ramayana Mall aan de Jl. Diponegoro
Tiara Dewata aan de Jl. Mayjen Sutoyo
Denpasar Junction op de hoek van Jl. Diponegoro en Jl. Teuku Umar
Carrefour Shopping Centre aan de Jl. Sunset Road
Galleria Mall aan de Jl. Bypass Ngurah Rai t.h. van Simpang Siur

If you have nothing to loose, you can risk everything

heijdemann
User
spacer line

Bedankt AEB verbaas mijn eigen telkens weer de parate kennis die jij hebt over een zeer breed spectrum diep Emoticon: Worship Keep on going!
Btw je gaf computer mall adres op in DP voerde het in en de iPhone navigatie bracht mij er in 1 keer zonder fouten met de auto er naar toe, bedankt trouwens voor de tip over Telcomsel online werkt errug goed zowel met de iPhone 4 (moest wel knippen micro sim) als de laptop redelijke verbindingen hier in het zuiden Emoticon: Wink

agungriza
User
spacer line

Discovery in Kuta, Planet Hollywood, er zijn er verschillende in Dps en Kuta

jessie
User
spacer line

heideman,ik zelf schop graag bij Carfour, lekker relax , jekan daar echt veel krijgen
het is een fransen maatschapij als ik het goed hebt,je kan daar gewoon met je europese kaarte betalen , ik zelf heb de rabobank , zo'n wereld kaart grandioo's zonder problemen
shopse veel succes jessie Emoticon: Bye bye

spacer line  

On 17-11-2010 11:16 heijdemann wrote:
Bedankt AEB verbaas mijn eigen telkens weer de parate kennis die jij hebt over een zeer breed spectrum diep Emoticon: Worship Keep on going!

Kijk even naar zijn profiel. Emoticon: Wink

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,937,086 topic views - 234,974 posts - 13,697 topics - 25,709 members - last post @ 17-11-2019 06:57 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,784,730 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com