indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

marlein
User
spacer line

Emoticon: Blush

marlein
User
spacer line

Zeker niet de bedoeling verkeerde info te geven.
Ik was al helemaal hyper door de hele situatie.

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 16-11-2010 18:54 paulana wrote:
Sinds wanneer heeft Air Asia retourtjes ? en als dat zo is denk aan je bagage dat wordt extra berekent, geen eten voor een vlucht van pak hem beet 5 uur.
Air Asia heeft hier op Bali een minder goede reputatie.

Air Asia heeft ook retourvluchten, >> zelf voor de komende zomer al weer lang geleden een retourtje Bangkok - Denpasar geboekt, heen op 29 juni, vertrek uit BKK om 06.15 uur,aankomst DPS 12.20, terug op 28 juli : 12.00 uur vanaf DPS aankomst BKK 16.20 uur>>>>belachelijke retourprijs toen ik boekte: 98 euro!
De bagage is het goedkoopste bij te boeken op de site, evenals een eventuele maaltijd: kan ook aan boord, mits er voldoende is, anders wordt het een (goede) sandwich of soort hot dog.
Minder goede reputatie? Al verscheidene keren met ze gevlogen, zowel domestic flights in Thailand als vluchten tussen Thailand en Indonesie en China. Vindt dat er weinig tot niks mis is met deze maatschappij

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Mensen mensen toch. Zennnnnnnn.
Laten de veteranen van t forum zich nou niet zo druk maken. Geef Marlein toch t voordeel van de twijfel.
Namaste,

matur suksama

marlein
User
spacer line

Dank voor de oppepper, had ik even nodig, als nieuweling op dit forum die gewoon enthousiast is. Teveel mogelijkheden met tickets, maar ook de prijzen die onder je enterknop oplopen. Plannen kunnen a la minuut wijzigen, althans bij mij. Want ik ga wel voor het onderste uit de kan, maar daar ben ik vast niet uniek in.

Morgen ga ik nog eens rustig (zonder de kinderen om me heen) op air asia proberen te boeken. De prijs die ik had gezien was ca 165 voor een retourtje (of 2 enkeltjes). Mooie prijs, maar dat kan morgen dus weer heel anders zijn en dan moet ik misschien wel weer iets anders bedenken. Hopelijk pinnen jullie me daar dus niet op vast.

Senior dat is precies dezelfde vlucht die ik ook ga boeken.

selamat tidur

senior
User
User icon of senior
spacer line

On 17-11-2010 00:22 marlein wrote:
Senior dat is precies dezelfde vlucht die ik ook ga boeken.

selamat tidur

Zorg wel dat je in Bangkok rond 04.00 in de rij staat voor het inchecken. Deze vlucht is behoorlijk populair en het inchecken gaat soms niet echt snel omdat er mensen zijn die er achter komen dat de bagage teveel weegt en of moeten bijbetalen of hun bagage moeten gaan verdelen.
En het inchecken stopt 50 minuten voor de vlucht vertrekt. Dus beter dat je ruim op tijd bent.

hati hati, pelan pelan

mvisscher
User
spacer line

Wat betreft Air Asia : Ja ze hebben wel retourtjes Bangkok-Bali, ik heb het zelf ook gedaan.
Wat is het probleem met Air Asia-Bali ? Aantal keren gedaan, geen problemen.
Bagage is standaard 15 kg, als je meer wilt meenemen moet je betalen. ( ik zou upgraden naar 20 kg)

danil
User
User icon of danil
spacer line

On 17-11-2010 13:30 mvisscher wrote:
Wat betreft Air Asia : Ja ze hebben wel retourtjes Bangkok-Bali, ik heb het zelf ook gedaan.
Wat is het probleem met Air Asia-Bali ? Aantal keren gedaan, geen problemen.
Bagage is standaard 15 kg, als je meer wilt meenemen moet je betalen. ( ik zou upgraden naar 20 kg)

het is niet standaard 15 kg.....ook daarvoor moet je betalen....en denk niet dat ze hier soepel in zijn....overgewicht is overgewicht..........in medan 45.000 rupiah per kilo....

dus voor het verschil tussen 15 en 20 kg moet je niet willen besparen...beter 20kg boeken.....

volgens mij zijn ze niet zo strikt wat betreft 1 stuks handbagage, ook al meegemaakt dat velen met tassen vol handbagage reizen......ik boek voortaan ook standaard 20kg, ik heb zelfs al een keer 25 kg geboekt.....beter het prijsverschil betalen dan overgewicht betalen..... Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

voor de rest ben ik wel tevreden over airasia.....

marlein
User
spacer line

3x alles ingevoerd en elke keer bij pick your seat vliegt hij eruit.

Ik zal toch maar via de eerder genoemde link gaan bestellen.

Ik boek inderdaad bagage goed in. Vorig jaar vlogen we met 50 kilo retour.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,091,012 topic views - 240,018 posts - 13,725 topics - 32,674 members - last post @ 08-08-2020 07:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,175,606 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com