indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Yaxkin
User
spacer line

Gezien de groeiende verschuiving van de Nederlandse politiek naar rechts,
is de verwachting dat het basis inburgeringsexamen begin komend jaar wordt aangescherpt.

Daarom is het nu het moment om het zwaardere examen te vermijden en
het examen voor MVV visum op tijd aan te vragen.

Hebt u iemand nodig om uw partner hier voor klaar te stomen,
lees dan onderstaande advertentie van mij.

Ik kan uw partner in 6 a 10 weken voorbereiden voor het nederlands basisinburgeringsexamen of ook wel de telefoontoets.
Intensief onderwijs en eigen inzet maakt dat binnen een kort tijdsbestek de persoon
voorbereid is op het examen.

Gezien mijn afkomst en reiservaring spreek ik oa. Portugees en Spaans, wat het communiceren met Brazilianen en Latijns -Amerikaanse mensen vergemakkelijkt. Ik spreek ook vloeiend Duits en Frans en Engels. Ik spreek ook Bahasa Indonesia.

Ik heb met mijn leerlingen die het MVV examen gedaan hebben een 100% slagingspercentage.

Mijn tarieven zijn:

Dagtarief op werkdagen tussen 9 en 17 uur:
25 euro per uur
Avondtarief op werkdagen tussen 17 uur en 22 uur:
30 euro per uur
Zaterdag van 9 tot 17 uur:
30 euro per uur

Lesuren
Binnen Den Haag in blokken van minimaal twee uur.
Buiten Den Haag is het aantal uren afhankelijk van de afstand en frequentie.

Hebt u interesse en/of wilt u meer informatie mailt u dan naar infoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mohrcommunication.nl
Bellen mag ook: 06 24095836

Met vriendelijke groet,
Yaxkin Mohr

dutchtutor
User
spacer line

25 euro per uur lijkt ons een beetje duur! www.dutchtutor.com is een inburgeringscursus die inburgeraars wereldwijd de mogelijkheid biedt om zich online voor te bereiden op het inburgeringsexamen

Voor 120 uur slechts 90 euro

http://www.dutchtutor.com

zwolle01
User
spacer line

Als je langer dan 15 jaar in Nederland woont, en je bent langer dan 3 jaar getrouwd met iemand met de Nederlandse nationaleteit dan hoef je geen inburingsexamen te doen.
Je krijg dan een Nederlands paspoort, je krijgt dan het Nederlanderschap

Vr Henk

spacer line  

Er zijn ook mensen die de Nederlandse nationaliteit niet hebben of willen aanvragen.

Woon al meer dan 40 jaren in Ollanda, getrouwd meer dan 30 jaren met een Nederlandse .
En toch moest ik gaan inburgeren , op niveau NT 1.

Een lachertje.

bisa dicek of makemyday .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,630 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,977,774 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com