indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > IndonesiŽ op z'n Nederlands > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Joyce1010
User
spacer line

Wie kan mij het afslankmiddel susut sulami alami leveren? Het is een afslankmiddel op natuurlijke basis.zelf denk ik aan mensen die op vacantie gaan en evt voor mij een paar pakjes mee willen nemen. Of mensen die in indonesiŽ wonen en het mij willen opsturen? Betaling mijnerzijds vooraf. Graag hoor ik van u!. Emoticon: Bye bye

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

even googelen levert inderdaad 100 vragen op: allemaal dezelfde, namelijk "ik zoek met spoed susut sulami alami".
Helaas kan ik er niet aan komen.

Ga staan waar geen plek is om te staan.

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

zazam water is nu wel makkelijk te krijgen

Ga staan waar geen plek is om te staan.

spacer line  

Susut sulami alami ?

Je hebt daar verschillende afslankmidellen die op natuurlijke basis werden gemaakt.
Sulami= is afkorting van Susut alami , vermagerenop natuurlijke manier of verkleinen van o.a je buikomvang .
Je moet wel aangeven welke merk je wil hebben , en ga niet zo maar Chinese producten kopen.

Ondanks dat het alami is ( op natuurlijke basis) moet rekening houden dat sommige Chinese producten soms onduidelijke ingredienten bevatten .

Als het kan moet men kopen van producten die toegelaten zijn in Indonesia door DEP.KES.R.I ( Ministerie van gezondsheid).

bisa dicek of makemyday .

Joyce1010
User
spacer line

Dank voor de reactie! Ik weet dat het product susut sulami alami heet.
Zelf zoek ik al 2weken op het internet het is geen probleem om het te vinden,maar als je besteld en een account aan wilt maken dan kom je er achter dat ze alleen in IndonesiŽ versturen.dus daarom mijn vraag,weet iemand hoe ik dit aan kan pakken?

Al vast bedankt.

leeuwrapp
User
spacer line

Heb je nog interesse ? Wij gaan volgenden week naar Bali. Laat wat van je horen,
via leeuwrappRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

Sylje
User
spacer line

Hai, mijn vriendin neemt altijd wat doosjes sulami mee (de officiŽle van herbalindo). Het is inderdaad een fantastische kruidenpil met natuurlijke kruiden uit IndonesiŽ. Ik heb ze allemaal op internet opgezocht voordat ik zomaar iets inneemt. En ik ben 15 kilo afgevallen zonder bijwerkingen etc. Ik heb nog wat doosjes over mocht je interesse hebben. Moet je wel even je mailadres of telefoonnummer sturen. Emoticon: Bye bye

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Toch even uitkijken wat je gaat slikken om af te vallen.

Sulami van Herbalindo bevat sibutramine, dat middel, sibutramine is in Nederland uit de handel genomen i.v.m hart en vaatklachten.

Wil meer weten google dan even op sibutramine, er is genoeg over te vinden.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja joyce, gewoon 3 gezonde maaltijden per dag en als tussendoortje wat fruit.
Er bestaat geen wonderpil voor afvallen; de enige die afvalt is je portemonnee.En inderdaad: kijk uit met afslankpillen die niet gecontroleerd zijn

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

nl.wikipedia.org/wiki/Sibutramine

Ziet er inderdaad niet zo heel gezond uit.

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is geÔntegreerd. Oke, noem er eentje dan

spacer line  

In Jakarta hebben z e totok perut behandeling.
Na een paar sessie beweert men dat je behoorlijk kan afslanken.
Zelfs na 1 behandeling vermindert je buikomvang( ook bierbuik?)

Voor de dames heb je ook totok V-g-n-.(echtwaar)
Wat de resultaten zijn zou ik niet weten .
Heeft iemand hier ervaring ????

bisa dicek of makemyday .

Shera
User
spacer line

Op 31-03-2011 00:15 schreef Sylje:
Hai, mijn vriendin neemt altijd wat doosjes sulami mee (de offici� van herbalindo). Het is inderdaad een fantastische kruidenpil met natuurlijke kruiden uit Indonesi�Ik heb ze allemaal op internet opgezocht voordat ik zomaar iets inneemt. En ik ben 15 kilo afgevallen zonder bijwerkingen etc. Ik heb nog wat doosjes over mocht je interesse hebben. Moet je wel even je mailadres of telefoonnummer sturen. Emoticon: Bye bye

Beste Sylje,

Ik las dat je u nog een aantal doosjes over hebt. Mocht u de doosjes nog hebben? Dan heb ik wel intresse. Emoticon: Wink

Ik hoor het graag!

Groetjes,
Shera

s_joudaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com

spacer line  

Silvie heb jij nog doosjes thuis van susut sulami dan zou ik ze graag overnemen

spacer line  

Op 31-03-2011 00:15 schreef Sylje:
Hai, mijn vriendin neemt altijd wat doosjes sulami mee (de offici�le van herbalindo). Het is inderdaad een fantastische kruidenpil met natuurlijke kruiden uit Indonesi�. Ik heb ze allemaal op internet opgezocht voordat ik zomaar iets inneemt. En ik ben 15 kilo afgevallen zonder bijwerkingen etc. Ik heb nog wat doosjes over mocht je interesse hebben. Moet je wel even je mailadres of telefoonnummer sturen. Emoticon: Bye bye
Hallo Sylje heb je de doosjes nog ik zou ze graag overnemen groetjes diana

Elza1
User
spacer line

Hallo, Ik kan aan de Sulami Susut Alami afslankpillen komen. Laat maar weten als je deze wilt hebben. Groetjes

mammismo
User
spacer line

zoekende naar deze pil,Sulami Susut Alami kom ik bij jullie uit!!!! wat toevallig zeg! ik wil ze graag kopen, maar zou niet weten waar! kan iemand mij verder helpen?
Graag reactie op issodoRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com.
Thanks!!!!

BBtje
User
spacer line

Ik heb dit topic al verschillende keren bekeken en als ik het zo lees is het nogal een wonderpil.... Emoticon: Yes! is dit duur en wat moet je hier dan bij eten?

spacer line  

ik heb andere herbal naturaal product afslankmiddel, o.a:
1. Ratu Langsing bevat : Muraya Paniculata (L) Jack, zingber purpureum Roxb, Aloe vera L, Cassia Angustifolia vahl. Die is al geregisterd in Indonesia.
2. Awet Langsing bevat :Guazumae folium,muraye,rhizoma, piper batle folium, Plucheae Folium.
Ik heb nog veel meeer herbal naturaal product o.a voor cosmetica en antikanker.
als u interest bent, neem maar contact met mij op via email :
jakiabdullahRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com
u kunt altijd betalen via mijn ING bank
Groetjes

spacer line  

Ik heb veel kennissen van uit Nederland. Ik denk dat jullie met hun mogen contact opnemen. Misschien voor referentie.

groetjes

Jaki
(jakiabdullahRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ja, daar zullen je klanten blij mee zijn. Haha. De meest herbal producten (dus ook jamu) zijn zo goed als je zelf wil geloven. Helaas werkt dat voor zover onderzocht niet voor alle ziekten, en dat kan nare gevolgen hebben, zeker als je producten gaat aanbieden als 'anti-kanker'. Een beetje gezond eten en niet roken heeft wellicht meer 'anti-kanker' effect.

spacer line  

Posting edited by Oyibo

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Daarvoor heeft de gebruiker boven mij wetenschappelijk bewijs en schuwt in het geheel niet dit ook te posten. Als je dit soort zaken in een reply zet, aangaande kanker lever je of bewijs, of ik haal je posting natuurlijk gewoon weg. Het forum heeft geen Jomanda nodig.

Duidelijk?

It's only kinky the first time.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 25-12-2011 06:39 avisena_herbal wrote:
Heb je ooit gehoord over �daun sirsak�/ �graviola�? of heb je toevalig ooit gehoord over �mengkudu� of "keladi tikus"?
Je kunt zelf kijken via google.
deze natuurproduct kun je gebruiken niet alleen als curatief behandeling, maar ook preventief behandeling tegen kanker.
zeker die zijn goed voor degene die hoogresico heeft tot kanker leijden. let op: erfelijke of familiale gevoeligheid.
Zeker die herbalproducts zijn goed om er voor te zorgen dat de kanker ziekte niet snel van lage stadium naar hoge stadium kunnen groeien.

Je beweert nu dat het genezend werkt? Nou, dan kom maar met bewijs, en ik ga zelf niet zoeken op google. Ik verkoop die zooi niet, en hoop dat niemand Jomanda achterna gaat door dit wel te doen.

spacer line  

Suggestieve tekst weggehaald by Oyibo
Het lijkt dat je product herbal natuur product niet van houdt.
Nu iedereen moet goed nakijken. welk is beter, natuur product of chemisch product??
Ik denk in Nederland zelf dat Nederlander zoek alternatief genesmiddel met andere woorden ze willen terug naar natuur product. Je kunt in grote steden vinden, zijn er meer dan een winkel die kruiden traditioneel natuur verkopen. bij > De Tuinen, enz...

Jullie hoeven niet chagrijnig te worden.
Ik schreef dit alleen voor "share".
Als je niet leuk vindt, hou maar op Emoticon: Stupid .
MODERATOR BREAK

Dat antwoord is voldoende. Nog een keer een reply met een dergelijk antwoord en ik gooi de nick naar schroot.

Placed by oyibo @ 25-12-2011 08:26

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Je wil gewoon je spullen verkopen, van 'chemische producten' (bestraling, medicatie) is bewezen dat mensen geheel kunnen genezen van kanker, van die blaadjes NIET. JIJ verkoopt het, en zegt zelfs dat het geneest. Dan kom je met bewijs natuurlijk. De Tuinen zegt niet dat hun producten kanker geneest... dat is een heel gewaagd iets. Eng.

Maar er werd gevraagd naar een afslankproduct enige tijd geleden.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,889,266 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,935,688 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com