indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Hallo Beste mensen,
Vandaag kreeg ik het verzoek van een 8 jarig joch:
Umberto ik ben mijn 2 postzegelalbums kwijt tijdens de verbouwing van ons huis.Zou u mij willen helpen aan postzegels van Indonesië?
Daarom een oproep via dit forum.U kunt -als u wilt- deze zenden naar het adres van de stichting.
Umberto Hagen

Dank heel veel dank Emoticon: Worship

ariyanti
User
spacer line

Ik heb nog wat thuis..morgen ga ik gelijk naar postkantor want dinsdag gaan we weg.

Groetjes
ariyanti(oftewel 'nita')

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Lieve Nita,
Alvast bedankt.Heb jij al het adres van Hilmar? Het laatst wist ik dat hij naar de tandarts is geweest.Ik heb hem ook het adres gegeven van Rumah mertua en Panti Asuhan in Boro.
Maar geen e-mail adres.
Groeten
Umberto Emoticon: Yawn Emoticon: Talk to the hand

Schultz
User
spacer line

Ook ik heb nog heel wat postzegels uit Indonesia.Zeg maar waar ze naar toe moeten.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Graag naar de postbus van de Stichting.
Kijk even op mijn website en bedankt,
Umberto. Emoticon: Talk to the hand

ariyanti
User
spacer line

Halo umberto..
Graag gedaan hoor,ben net terug van post kantoor dus als goed is heb je morgen of mandaag binen. Email adrees van hilmaar heb ik niet meer maar jeroen zou gisteravond voor mij gaat zoeken dus..maar telp numer in jogya heb ik zelf van hem gekregen en hij zou mij bellen als ik in jogya zijn. Ok umberto het beste met alles en alvast heel fijne feestdagen toegewenst.

De mazzel
nita

Blog Bot
spacer line

hoi ik zoek flippo,s van indonesia,ben dit jaar op bali geweest,maar heb ze niet compleet,ze zijn van plastik en blik,ik voor elke wat geven,zeg het maar

I tell a lot of stories I have heard elsewhere

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Lieve Nita,
Als je mij jouw telefoonnummer wilt geven in Yogya dan kan ik je bellen.Ik heb via de mail de eigenaar van Rumah Mertua ook naar de panti gezonden.Maar Mas Hill is een beetje in gebreke gebleven.
Dat joch van 8 heb ik vanmiddag gesproken en verteld dat er wat onderweg is.Nou je had zijn reactie moeten zien. Als het me lukt dan mail ik je privé.
Umberto Emoticon: Talk to the hand

Schultz
User
spacer line

Umberto,
De postzegels gaan op weg.Tegelijkertijd wordt ik een soort van donateur van de stichting.
Veel succes.

Schultz
User
spacer line

Het is natuurlijk "word"i.p.v. "wordt" dit om misverstanden te voorkomen.Wil ook graag meer informatie van die geweldige stichting
Dank Umberto

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Worship Emoticon: Worship Blij heel blij was anak Jos Emoticon: Shiny Bedankt Nita.
Goede reis dinsdag.

Enne we hebben elkaar al eens een mailtje gezonden.R.Schultz,maar dat is bijna een jaar geleden of zo.
Zend me je adres naar hagen763Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.planet.nl. Dan kan ik je wat zenden per Tante Pos.

Umberto

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Sorry...ons kleintje spaart ze ook. Emoticon: Shut up!

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Geef niet Veer01.ik heb nog wel een mooi "Hollands-"mapje gevonden met ongebruikte.Ik heb er een deel van bewaard
Wil ik je die zenden? Emoticon: Angry

spacer line  

Tja Postzegels'

Ik heb nog vele postzegels op pakjes zitten die mijn toegezonden zijn uit bali....van 4 jaar geleden, 3 jaar enz, de meeste zijn van lima ribu,
bij vele pakjes zitten er zo'n 30 op.

Martin-Solo.

Live life to the max.......

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

GEWOON NAAR ME ZENDEN Emoticon: Very funny
Dank je
Umberto Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Ik was net klaar met het zoveelste keer easy Indo listening di Martin Solo Emoticon: Worship

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

He mr. Hagen,

Ik heb nog wel wat Indonesische en Japanse....

Groetjes M

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Graag zenden naar het adres van de stichting. Emoticon: Yes!
Bedankt Maurits!!
Umberto

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Ik hoop niet dat je echt boos bent toch??? Emoticon: Blush

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Neen Veer,maar ik heb toch "echt " een velletje van de een of ander bejaardenclubje over.Hoe oud is je kind ook al weer?
Umberto
Emoticon: Nooo

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Emoticon: Shiny Ik vroeg dit omdat dat joch uit een gebroken gezin komt.Helaas is het zo Emoticon: Red face Ik heb onlangs een "voor mij "een mooie tekening gekregen.
En ik was er erg onder de indruk van.Een joch van 8 en een mooie tekening!!!!!! Kun je dat voorstellen

Umberto

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

dat zijn de mooie dingen....

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Oh...blij toe...hij is bijna 6 maanden,maar ik spaar vast voor hem Emoticon: Wink

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

En ja...kan me goed je gevoel voorstellen over die knul van 8 Emoticon: Yes!

spacer line  

Ik was net klaar met het zoveelste keer easy Indo listening di Martin Solo

Hoi Umberto'

I hope you will have alot fun by listening to the Soft-Musik di M-Solo Emoticon: Nice

Groet'

Solo.

Live life to the max.......

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Mr.Schultz,bedankt echt reuze.Ik heb u eerder een mail gezonden.
U woont gelukkig niet zo ver.Maar het blijft een wereldreis uit dit missiegebied.
Umberto.Ik ben erg blij !!! alles is welkom hoor!!! Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

63,704,604 topic views - 229,096 posts - 13,639 topics - 19,727 members - last post @ 13-11-2018 18:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

108,283,265 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com