indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ron broens
User
spacer line

Wie heeft goede tips of adres om vervoer te regelen naar het Tobameer vanuit Medan. We gaan eerst 3 nachten naar Bukit Lawang en willen dan via Medan naar het Tobameer voor 2 nachten. Daarna terug naar Medan om naar Bali te vliegen via Jakarta

sapolidi
User
User icon of sapolidi
spacer line

On 09-11-2010 20:17 ron broens wrote:
Wie heeft goede tips of adres om vervoer te regelen naar het Tobameer vanuit Medan. We gaan eerst 3 nachten naar Bukit Lawang en willen dan via Medan naar het Tobameer voor 2 nachten. Daarna terug naar Medan om naar Bali te vliegen via Jakarta

Het vervoer hebben we toen geregeld via Ravelino Tours & Travel uit Medan. deze organisatie heeft ook een website.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Waarom niet van Medan naar Prabat (Tobameer) Travel of Bus, dan naar Bukitinggi, daar zit je dichtbij Padang en daar heb je een vliegveld.
vliegen naar Jakarta en dan Bali, zoals u wilde.
U slaat dan wel Java over, maar dat is uw keus Emoticon: Yeah right! Emoticon: Blush

.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

ron broens
User
spacer line

Ja had ik ook al bekeken maar van Padang naar Bali is stukken duurder als via Medan en beide vluchten gaan via Jakarta Emoticon: Smile

Puputan
User
spacer line

On 10-11-2010 20:06 ron broens wrote:
Ja had ik ook al bekeken maar van Padang naar Bali is stukken duurder als via Medan en beide vluchten gaan via Jakarta Emoticon: Smile

Als je met AirAsia van Padang via Kuala Lupur naar Bali vliegt ben je in juni 2011 ongeveer 43 euro pp kwijt, goedkoper kan bijna niet.

elsbeth
User
spacer line

Naar Sumatera en dan West Sumatera overslaan? Zou ik echt doodzonde vinden. Ik zou zeker de hier boven genoemde optie overdenken.

simpati
User
spacer line

goedkoper kan bijna niet.
Inclusief visum??

Puputan
User
spacer line

On 11-11-2010 00:00 simpati wrote:
goedkoper kan bijna niet.
Inclusief visum??

U weet donders goed dat de visumkosten van 25 dollar er nog bijkomen maar kan in sommige gevallen goed uitkomen als je langer dan een maand in Indonesie wilt verblijven, je begint in Noord-Sumatra en vertrekt vanaf Padang via KL naar Bali waar je weer een visum on arrival kunt kopen en zodoende hoef je geen visum voor zestig dagen aan te schaffen of een visum te verlengen. Maar dit wist u allemaal al vanwaar dan deze bijdehante vraag?

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 10-11-2010 21:47 Puputan wrote:

[quote removed]

Als je met AirAsia van Padang via Kuala Lupur naar Bali vliegt ben je in juni 2011 ongeveer 43 euro pp kwijt, goedkoper kan bijna niet.
Er komt dan wel 100.000 Rupiah internationale vertrekbelasting per persoon bij i.p.v. 30 of 40.000 en je moet natuurlijk nog even 25 USD dokken voor een nieuw visum, ook per persoon. Dan denk ik dat je beter 65 euro kan betalen voor een binnenlandse vlucht, die zijn ook vast wel te vinden.

Beetje meer info geven had dus wel handig geweest. Maar zoals je al zegt, als je langer als 30 dagen wil blijven en je kunt een beetje rekenen, dan is dit een betere oplossing dan een binnenlandse vlucht nemen. De meesten zullen echter die luxe (zo lang vakantie) niet hebben vrees ik.

flipse
User
User icon of flipse
spacer line

Beste Ron,

waarom vanuit Bukit Lawang via Medan naar Samosir? Dat is best een lange omweg.
Ik zou overigens de jungle en olifanten in Tangkahan niet overslaan! De route die je zou kunnen volgen vind je hier: www.merapi.nl/reis_onderdeel/8(...)uur_avontuur&tabnr=2

salam dari Flip

www.merapi.nl als het hagelt en sneeuwt in Mei... is April al weer voorbij

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,066,901 topic views - 224,499 posts - 13,535 topics - 16,964 members - last post @ 13-12-2017 21:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,355,285 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com