indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ariyanti
User
spacer line

Goede morgen beste mensen,ben volgende week dinsdag vertrekken naar jogya voor 2 manden en ik ben net klaar met inpakken. Het blijk dat ik bijna 2 kg over bagage,mijn vraag is moet ik dan voor 2 kg extra betalen? ik vliegt al 5 jaar met garuda en daar heb ik nooit problem er mee want met garuga is 30 kg. Maar nu vlieg ik met MAS mag ik allen maar 20 kg,heb jullie dar ervaring mee?graag wil ik jullie antwoord! o ja voor duidelijkheid ik kom uit indo en woont al 6 jaar daarom dat mijn nederlandse taal is nog niet helemaal super.

Ps
Jeroen sori dat ik nog niet email gestuurd naar jou over mijn adrees en telp numer,ik heb druk gehad afgelopen wekken met feestje organiseren. ik wordt net 30 dus vandaar...
Maar nu als goed is mijn email is onderweg dus bij deze sampe ketemu di jogya en tot bellen.
sorri nog een vraagje heb je nog email adres van hilmar?telp numer in jogya heb ik al maar email adres ben ik kwijt.

Het beste allemaal en toedoeloe

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hey Ariyanti,

Die overbagage moet geen probleem zijn, stop het anders in je handbagage, of trek een extra trui aan tot je daar bent?

Ik heb je email nog niet gehad, zou je die ook kunnen sturen naar indahnesiaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com voor de zekerheid? Dan heb ik deze tijdens mijn vakantie ook beschikbaar Emoticon: Puh!

Ik heb hier geen nummer van Hilmar, ik ben op mijn werk, ik zal vanavond wel even zoeken voor je.

Tot in Jogja! Emoticon: Bye bye

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik heb je mail! Dank je Emoticon: Smile

hagen763
User
User icon of hagen763
spacer line

Dat wil ik ook graag en ik heb het al in augustus aangevragd.Van Hilmar natuurlijk!!!!!
Graag doormailen Emoticon: Cry Emoticon: Cry Jeroen!!!!! Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,818 posts - 13,712 topics - 28,671 members - last post @ 28-02-2020 18:59 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,315,310 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com