indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Ik heb een vraagje over de zwarte stranden op Bali: Waarom zijn de stranden op diverse plaatsen zwart en op andere niet? Heeft dit met lava te maken of helemaal niet? Of is er een andere natuurlijke oorzaak dat dit zwart is.

paulana
User
spacer line

Hallo Dekarre,

Dit zie je op het eiland Teneriffe ook, in het noorden zwart en het zuiden niet.
Op Teneriffe is mij destijds gezegt dat het lava was, door een uitbraak van de Teide
Of dit hier op Bali ook van de vulkanen komt ? wie het weet mag het zeggen Emoticon: Yes!

Om Swastiastu

dutchbird
User
spacer line

On 03-11-2010 16:01 paulana wrote:

Of dit hier op Bali ook van de vulkanen komt ?

Ja

NGS stock photos

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Evenals de noordwestkust van Lombok waar de stranden (invloed van de Rinjani?) ook zwart zijn

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

jessie
User
spacer line

paulana heb jij lang op tenriffe gezetten.ik heb daar heel lang gewerkt vroeger voor de
palms,beter gezegt 'jonhpalmar,te gekke tijdt gehad daar , meschien kan jij kleine jil ook een kleine indische meid,was altijdt bezich met de honden op dat eiland ook voor k9 , grtjes .........jessie Emoticon: Bye bye

paulana
User
spacer line

Hoi Jessie,

ik heb familie in het noorden van Tenerffe, Buena Vista Del Norte en ik ben daar heel vaak geweest. Ook Puerto de la Cruz en Santa Cruz.
Nu is het iets te ver om ze te bezoeken. Ze komen maar deze kant op vind ik
Het is wel een heel mooi eiland, Emoticon: Yes! Lanzarote vond ik ook heel speciaal, er was toen nog niet zoveel toerisme. Nee Jessie kleine Jil ken ik niet

Groetjes paulana

Om Swastiastu

joost
User
spacer line

Hi Paulana,

Heb jij me vandaag gemaild? Even crosshecken
groet Joost

paulana
User
spacer line

Hoi Joost

Nee ik heb je niet gemaild, zijn vast weer grapjassen aan het werk (mailen)
wat is de afzender ?

Om Swastiastu

joost
User
spacer line

Hi Paulana,

Afz: paulanaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.resort.bv doch je krijgt gelijk je bericht terug (onbekend adres)
Moest reageren naar = edit =.
Mooie kmrs in een resort werden aangeboden.

groet Jo

joost
User
spacer line

Toch maar goed even crosschecken

elsbeth
User
spacer line

Dat is in ieder geval de naam van een ander forumlid, maar of de mail daar ook echt vandaan kwam? Dat is maar zeer de vraag.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-11-2010 23:30 elsbeth wrote:
Dat is in ieder geval de naam van een ander forumlid, maar of de mail daar ook echt vandaan kwam? Dat is maar zeer de vraag.

Dat denk ik ook niet maar ze had van de week haar mailadres even vermeld voor SA die een boek voor haar had maar geen emailadres, later heeft ze hem verwijderd maar dus opnieuw is ze de pineut!!!

WILMA awas!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-11-2010 16:41 joost wrote:
Hi Paulana,

Afz: paulanaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.resort.bv doch je krijgt gelijk je bericht terug (onbekend adres)
Moest reageren naar = edit =.
Mooie kmrs in een resort werden aangeboden.

groet Jo

Haal dat adres maar even weg Joost voor dat er weer van die geinponems zijn die er misbruik van maken, het is nl. een bestaand emailadres.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

paulana
User
spacer line

Nou je leest het Joost, ik kan me alleen maar bij de andere dames aansluiten en aub haal dat emailadres weg!!!! het is idd een bestaande, maar dat daar de mail vandaan komt geloof ik zeker niet. Niet alleen een emailadres ook een tel nr had ze geplaatst voor een schilderij, een tijdje terug. ! een beetje naief, nu wordt er al misbruik van gemaakt.

Om Swastiastu

joost
User
spacer line

Dames ik snap het even niet.

Kreeg nu een berichtje dat jullie vriendinnen zijn (Paulana, Elsbeth en 4Yoke4).
en dat het een mooi resort is.
Voor mij discussie gesloten

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 13-11-2010 10:06 joost wrote:
Dames ik snap het even niet.

Kreeg nu een berichtje dat jullie vriendinnen zijn (Paulana, Elsbeth en 4Yoke4).
en dat het een mooi resort is.
Voor mij discussie gesloten

Je hoeft het niet te snappen als je maar doet wat er gevraagd is, email adres weghalen!
Er is geen resort!

paulana
User
spacer line

Joost,

doe aub dat emailadres weg, er wordt hier op een hele nare manier misbruik gemaakt van een medegebruiker!!!

Wat 4Yoke4 al aangeeft er is geen resort.

Groet Paulana

Om Swastiastu

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Joost,
Ik kreeg een mailtje uit jouw naam en gericht aan Paulana.Er is weer een of andere grapjas bezig!
Zoals Yoke al schrijft gaat dit over resorts waar door P bepaalde "diensten"" worden aangeboden.
Joost haal dat mailtje metr mijn email adres weg!

Joost,
Ik kreeg een onzin mailtje geschreven uit jouw naam en gericht aan Paulana.Er is waarschijnlijk weer vals email verkeer in omloop, en wel door een onbeschofte grapjas.
De inhoud van dit valse mailtje zal ik maar niet vermelden...

paulana
User
spacer line

Ik geloof dat er iets niet goed gelezen en begrepen wordt Joost,
wij hoeven niet meer te chekken, het is duidelijk geworden hoop ik Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op 13-11-2010 10:50 schreef paulana:
Joost,

krijg je nog meer "mails" van paulana gooi ze direct weg ik mail je niet

Groet Paulana

Om Swastiastu

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Joost en Paulana,
Heb nu een goede block erop gezet en reageer nooit op [on]bekende emails.
Kreeg vanmiddag weer vuile spam binnen
Ik hoop dat dit ooit ophoudt..
Het is eigenlijk te zielig voor woorden dat volwassenen hieraan mee doen..

spacer line  

Je hebt jou email adres nog steeds niet verwijderd ( na 1 dag kan niet meer) , zie topic Braga .
Ben bang dat je een andere adres moet nemen.

bisa dicek of makemyday .

paulana
User
spacer line

Op 5 november heeft willemgeheim al geschreven dat anderen jouw emailadres gebruiken, waarom neem je zo'n waarschuwing niet serieus!! Hij schrijft dat niet zonder reden. Ik hoef niet te weten of jij al dan niet een blok hebt, ik mail je niet.

Vervolgens kun je er niet zomaar van uitgaan dat het iemand van dit forum is, van buitenaf lezen er ook genoeg mee zonder inteloggen, en het is naief om een emailadres en een tel.nr- GSM nr op internet te zetten, en wie zegt dat het volwassen
mensen zijn ? kinderen-pubers kunnen heel goed overweg met een pc. beter als vele volwassenen, mijzelf incluis.

Bovendien had Joost naar mij een vraag die ik heb beantwoord, en met mij anderen??

Hier wil ik het graag bij laten.

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Op Lanzarote zijn ook de meeste stranden zwart (lava) het heeft iets geheimzinnigs Emoticon: Yes! Emoticon: Party! vooral als de late zon het doet schitteren

Om Swastiastu

joost
User
spacer line

Ja ik kan het emailadres niet meer verwijderen.
Ik zal Yerun vragen dit te doen
Net weer een fakeberichtje gehad met "zijn adres" etc. Adres bestaat niet.
Maar de persoon gebruikt steeds een ander adres.

Alles wat vanaf nu af aan op mijn adres binnenkomt van iemand die ik niet ken wordt
gelijk gedumpt.

Fijne zondag
MODERATOR BREAK

Emailadressen zijn inmiddels weggehaald. Vertrouw je de emailtjes niet, kun je ze altijd doorsturen aan mij ter controle. Over het algemeen staat er onder de emailtjes trouwens iets in de trant van "verstuurd via anoniemail.nl".. dan is het sowieso nep.

Placed by Jeroen @ 14-11-2010 09:53

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,308,976 topic views - 232,741 posts - 13,675 topics - 22,513 members - last post @ 18-06-2019 19:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,604,058 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com