indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Het visumgebeuren > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

simpati
User
spacer line

Drie keer eerder heeft Ismail Hamdan tot volle tevredenheid voor mijn visumaanvraag bij de Indonesische Ambassade is Singapore verzorgd.
Iedere keer liepen de contacten via een visumburo uit Bali.
Na mijn echtscheiding heb ik geen familyvisa meer en moest ik weer voor een nieuw visum zorgen, omdat mijn paspoort niet lang genoeg goed was voor een Visa Lansia heb ik gekozen voor een Social Budaya.

Ik heb mijnheer Ismail een SMS gestuurd:
Mister Ismail Hamdan.Is info from you still OK:

Tel: 006563345520 HP:006596364854 Fax:006563345518
190 ClemenceauAvernue #02-16 Singapore 239924
Regrads: ....
Daar kreeg ik kreeg ik keurig antwoord op: YES

Ik heb hem toen per fax alle gegevens gestuurd die hij nodig had voor de aanvraag van een Social Budaya.
De contacten met Mijnheer Ismail liepen niet zoals het hoort te zijn, 3 dagen voor mijn vlucht naar Singapore geen enkel bericht terug van Ismail.

Een reisje naar Singapore is niet gratis en om zeker te zijn dat de aanvraag van mijn visum zou worden verzorgd heb ik deze keer mijn visum laten verzorgen door Hana Express, iets goedkoper en dezelfde goede service zoals ik die eerder van Ismail gewend ben.
Kijk eens op:
http://www.hana-express.com.sg/
Voor mij heel erg belangrijk is het contact per email, dat was met Hana Express goed, met Ismail alles via de fax.
Ik denk dat Mijnheer Ismail er goed aan doet om eens aandacht te besteden aan het gebruik van internet, een fax is en blijft een slordig communicatiemiddel , een goede scan is te versturen per email en uitgeprint en vaak van dezelfde kwaliteit als het origineel.
Salam,
Jan

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jan, misschien heeft meneer Ismael helemaal geen email nodig om zijn dagelijkse centje te verdienen. Als hij dit dan moet gaan leren is er niet echt meerwaarde voor hem vermoed ik zo. Ik ken de persoon verder niet, maar er zijn voor hem vast 10 anderen die hetzelfde werk kunnen klaren voor je.

Ik kan (als ik thuis ben) nog wel eens kijken wie ik ook alweer gebruikte om vorig jaar mijn KITAS te verzorgen. Ging zonder problemen, en binnen 6 uur was ik weer op de weg terug met alle benodigde documenten. Deze Chinees heeft een reisbureau in het Furama Hotel in Chinatown, ben wellicht niet de enige die van zijn services gebruik gemaakt heeft.

Ho Lee Fuk

simpati
User
spacer line

misschien heeft meneer Ismael helemaal geen email nodig
Dat mag wel zo zijn, helaas voor de goede service die hij mij gaf in het verleden zal ik toch gaan kiezen voor een ander met de aanvraag van mijn Visa Lansia.
Die ander was voor mijn Social Budya ook nog eens SGD 15 goedkoper

Het niet antwoorden op berichten is dus niet alleen een Indonesische aangelegenheid.
Met de huidige moderne communicatiemiddelen is dat helemaal niet nodig.
Ben echt benieuwd naar meer namen van Visa Consulenten in Singapore maar ik ben benieuwd of er in Panang MaleisiŽ ook dit soort agenten zijn.
Jan
Malang

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,858,696 topic views - 236,806 posts - 13,710 topics - 28,665 members - last post @ 28-02-2020 13:43 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,302,932 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com