indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Heeft iemand voor mij een naam/adres/telefoonnummer voor het huren van een auto vanuit Malang. Tot nu een keer of 7 nul op request omdat alle bedrijven alleen een lokale KTP accepteren en niet eentje van een ander eiland. Maw er kan tot nu toe alleen met chauffeur gehuurd worden. Het is de bedoeling voor een of twee dagen gewoon om de omgeving te verkennen.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

spacer line  

Heb je al bij TRAC geprobeerd? Is misschien ietsje duurder maar zijn wel splinternieuwe auto's en met echte verzekering. Heb bij hen nog nooit een probleem gehad met een auto huren waar dan ook in Indonesie op onze Balinese KTP of SIM

TRAC Branch East Java Malang
Address : Jl Karya Timur No 8 Malang 65125
Phone : (62) 341 - 400 999
Fax : (62) 341 - 400 888

If you have nothing to loose, you can risk everything

simpati
User
spacer line

TRAC Branch East Java Malang
Als het erg belangrijk is voor Anne Mieke wil ik er wel even gaan praten en uitleggen dat Anne Mieke al heel vaak in Indonesie is geweest.
Salam,
Jan
Malang

simpati
User
spacer line

Ik zag bij een ander topic dat Anne Mieke nu in Malang is, dus kan ze zelf ook even naar Trac gaan, dit bedrijft ligt vlak langs het spoor pakweg 1 kilometer van het station.
Succes,
Jan

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

We hebben ze net gebeld. Gesproken met pak Wahyu.
Alleeerst zijn ze tot a.s. maandag volgeboekt. Verder, en dat is wel grappig. De eerste keer alleen MET chauffeur! Daarna, mogen we eventueel zonder.......
Ik vind ze overigens duur en volgens mij de prijs met of zonder chauffeur dezelfde. Echter daar gaat het mij niet om. Ik fotografeer veel en kan ten Daniel weer honderd keer zeggen dat ie moet stoppen met een chauffeur is dat niet echt handig heb ik in het verleden wel vakdeer gemerkt.
Misschien nog een ander adres?
Morgen dan maar met de trein naar Biltar. Ik hoop toch nog voor maandag iets te kunnen regelen. We hebben alles bij elkaar nu misschien wel 20 adressen gebeld cq aangedaan. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak in Indonesie overigens.

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

Kayhalla
User
spacer line

nne mieke; "MONAS" RENT A CAR, Jl Puncak Mandala 38 Tidar-Malang.

(0341 - 565278 - 565853 ( mogelijk als je zegt dat dit adres gekregen heb van Pak Rudy uit Batu dat je meer geluk heb. Succes.hoor ik van je als contact gehad heb.

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Nee, je hoort niet als ik contact gehad heb, ik ga niet een maand wachten in Malang hoor tot ik een auto heb kunnen huren (ben alweer 2 weken terug in Nederland)

We hebben veel, echt heel veel bedrijven gebeld, en langs geweest maar forget it. Degenen die AE Bali en Simpati noemden stelde als regel SOWIESO DE EERSTE KEER EEN AUTO MET CHAUFFEUR, zoals ik schreef op 30 oktober. Ik heb dit nog nooit ergens anders waar dan ook in Indonesie meegemaakt. De reden, zoals men zegt is dat ze bang zijn dat de auto wordt gebruikt voor terrorisme en/of nooit meer wordt teruggebracht. Het hielp ook echt niet dat de ene helft van het stel westers was (ik dus).

Het ging ook helemaal niet om de prijs, zo ver kwamen we niet eens, men wilde gewoon niet alleen een auto verhuren!

spacer line  

On 22-11-2010 20:21 Anne Mieke wrote:
De reden, zoals men zegt is dat ze bang zijn dat de auto wordt gebruikt voor terrorisme en/of nooit meer wordt teruggebracht. Het hielp ook echt niet dat de ene helft van het stel westers was (ik dus) .

Het ging ook helemaal niet om de prijs, zo ver kwamen we niet eens, men wilde gewoon niet alleen een auto verhuren!

Mss daarom ?

Ik heb vorig maand 1 maand in een kost2-an gebivakkeerd.
Zonder een "sponsor" uit Jakarta kreeg de kamer niet.
Men is bang voor , juist "terorisme".
Vooral mensen zonder vaste verblijfplaats in Indonesia is een risico factor geworden .

Het feit dat ik sta te zwaaien met mijn Indon. paspoort speel haast geen rol.
Want ik kan altijd weglopen nadat ik geintjes heb uitgehaald.
Vandaar dat een telefoontje / katabelletje van een vriend die ze kennen en vertrouwen een klein wonder kan doen.
Bij de kost2-an wqerd geregeld gecontroleerd door de polizei.

Dus ik kan me best voorstellen dat in kleine plaatsen zoals Maeen beetje achterdochtig zijn .

bisa dicek of makemyday .

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

SA,

Ik snap het niet. Zoals ik schreef ik heb dit nog nooit ergens meegemaakt, alleen in Malang dus. En ik heb al in heel wat plaatsen in Indonesie een auto gehuurd, dan wel laten huren. We zijn in Malang zo'n beetje een dag bezig geweest. Daniel bellen, ik bellen, ernaar toe. Als ze bang zijn voor het verdwijnen van auto's dan denk ik dat dat vaker voorkomt bij Indonesiers dan bij buitenlanders. En mbt terrorisme? Ik ben niet aangesloten geloof ik.
De polizei? Breek me de bek niet open want dan word ik nog boos. Ik heb vorige maand zowel op Kei Kecil en Saparua dingen meegemaakt die me aan het denken hebben gezet. En dan heb ik het niet over een kos2anmaar over een fatsoenlijk hotel. Indonesie is aan het veranderen. Ik denk dat ze zelf niet meer goed weten hoe het zit, of hoe het moet.

Bakara
User
spacer line

Goede dag iedereen! Ik wil deze zomer met de auto naar Europa reizen. Over het algemeen begon de stad en het begin van de reis is niet fundamenteel, zolang we maar 8 dagen van München naar Amsterdam willen.

Voor zover ik begrijp, is de geschatte prijs van een auto voor 8 dagen 15-20 duizend + een vergelijkbare in grootte vergoeding voor reizen naar een ander land. Rekening houdend met de afstand van 900 km tussen landen en voorwaardelijke 100km per dag, zijn er nog 15 duizend nodig voor benzine (1700 km voor 10 en een gasprijs van 1,5 euro).

Er zijn geen kennissen die dit al hebben geprobeerd - dus ik vraag om advies - zijn er nog andere belangrijke kosten waarmee rekening moet worden gehouden (parkeren, tolwegen, aanvullende verzekering, toegangsprijs), en het is misschien mogelijk om de reis te optimaliseren? (Kies niet de plaats van ontvangst / aflevering van de luchthaven, verander de stad, want sommige zijn duur in termen van deze service autoverhuur vergelijken ) en zijn er valkuilen? (Het is noodzakelijk om een ​​soort van verzekering te nemen, er zijn enkele beperkingen bij het verlaten landen, je hebt een soort van vertrekdienst nodig, kosten niet inbegrepen)

spacer line  

Kan weinig chocola maken van je verhaal, Bak.

Ik wil deze zomer met de auto naar Europa reizen
vanuit Malang?

Over het algemeen begon de stad en het begin van de reis is niet fundamenteel
Wat zeg je nou? Begon welke stad? Begin van de reis niet fundamenteel?
Je moet toch een startpunt hebben? Vrij fundamenteel.

zolang we maar 8 dagen van München naar Amsterdam willen
Dat doe je fietsend in 8 dagen.

de geschatte prijs van een auto voor 8 dagen 15-20 duizend + een vergelijkbare in grootte vergoeding voor reizen naar een ander land
Wat? He?

Heldere ziende

jstar
User
spacer line

Ja, drank maakt meer kapot dan je lief is.... Emoticon: Stupid

spacer line  

Geen idee Jstar, maar heb t nogmaals gelezen en proberen te begrijpen. Helaas.
Misschien was Bak nog wat slaperig ten tijde van inbonken van knopjes.

Heldere ziende

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 13-07-2019 16:53 schreef jstar:
Ja, drank maakt meer kapot dan je lief is.... Emoticon: Stupid

Nou dat valt wel mee als je je zelf ook discipline oplegt, niet voor 15.00 uur beginnen aan alcohol.
En vooral geen sterke drank innemen... Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Proost, saloca, veel spas , Cheers

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,711 posts - 13,689 topics - 24,565 members - last post @ 22-09-2019 18:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,515,242 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com