indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Blog @ indonesiepagina.nl > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

BlogBlot
User
spacer line

IndonesiŽ zegt dat video van marteling Papua's echt is
Gepubliceerd op 23 oktober 2010 01:32
De Indonesische autoriteiten hebben afgelopen vrijdag laten weten dat de video waarop te zien is hoe Papua's gemarteld worden authentiek is en leden van het Indonesische leger zich hier schuldig aan maken.
Lees verder , klik op de titel

jessie
User
spacer line

over human rights gesprokken,indonesia is militairisme en of de des betrefende
personen veroordeeld worden , daar heb ik mijn twijvels aan,disipline is er niet ze doen maar gewoon waar ze zelf zin in hebben,of ze worden betaald door hogere hand
there is no human right in indonesia,'merdeka merdeka Emoticon: Angry Emoticon: Angry

oyibo
Moderator
User icon of oyibo
spacer line

Nee human rights zijn er niet, maar is dat echt nieuw dan?

Human rights is hier als het er al is, volkomen willekeur.

It's only kinky the first time.

jessie
User
spacer line

it is right' to be a human' Emoticon: Confused

paulana
User
spacer line

Op 26-10-2010 10:02 schreef jessie:
it is right to be a human Emoticon: Confused

Ja Jessie,

Oyibo heeft gelijk hoe erg dat ook is, maar het is niet nieuw

Om Swastiastu

spacer line  

Helaas is het niet nieuw - maar er wordt niets aan gedaan - door de regering - zitten allemaal in een potje nat - en dan maar zeiken over geen respect voor hun president -
sorry hoor ik kan het niet waarderen..... noemt men dat niet huichelaars !!!

jessie
User
spacer line

niet alleen huigelaars hipokriet ,in de politiek wordt er veel over gediscuseerd, veel woorden maar weinig daden,eigelijk'omong cosong.veel gelul in de ruimte,als je die beelde bekijktop de t.v. somege parlements leden liggen daar gewoon te slapen, daar word je slapend rijk van, het wordt tijd voor een nieuwe verkiezing , s.b.j. mag met vakantie
meschien heeft hij nog a.t.v. daggen over ????voor een vakantie naar Papua Emoticon: Confused Emoticon: Confused

paulana
User
spacer line

Ja, en wie komt er dan ? Mw. Megawattie Sukarno Putri, die heeft toch ook niets voorelkaar gekregen. Geef SBY tijd, Indonesie is zo onmetelijk groot en veel zaken heeft hij aangepakt. Tis net als met Obama, wonderen gebeuren niet in 1-2 jaar, de mensen verwachten te veel (terecht ) maar veel te snel.

Om Swastiastu

paulana
User
spacer line

Localmotion

Je hebt gelijk, maar waar is het anders ? waar is het niet 1 pot nat waar zijn het niet huichelaars. Kan me nog goed de woorden van Wouter Bos herinneren : samen met Balkenende no way, de woorden van Rutte: dubbel paspoort no way, zelfs beatrix heeft een dubbel paspoort , kan een leuke discussie worden, de zoveelste over het Koningshuis..opdoeken die handel het stelt helemaal niets voor, kost de belastingbetaler alleen geld (ja ik betaal in Nederland belasting)
Zijn aardige mensen die een luxe leventje leiden, maar als zij de troonrede voorleest
krijg ik toch een bittere smaak, op hen treft dat alles niet toe.

Om Swastiastu

jessie
User
spacer line

late we maar zame, in ale stilte een schiet gebedtje doen voor de mensen die slacht
offerzijn ,van die aardbeving en ook voor die vele personen die zijn overleden van de vulkaan 'marapie' we kunnen met zen ale wel veel critiek hebben. op wat we zien en wat we hooren,en ook wat we lezen,maar het leed is groot ,wat er weer is gebeurdt.ik hoop ook op
een betere toekomst voor indonesia, en special voor die vele arme die hier wonen '
Merdeka 'Merdeka Emoticon: Blush Emoticon: Blush jessie

TERDAD
User
spacer line

Emoticon: Angry DE Rechten die ik als Mens kan krijgen Hangt af van DIE/DAT andere Mens! Emoticon: Confused

INDONESIA ABADI - TETAP MERDEKA

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,342,320 topic views - 239,699 posts - 13,725 topics - 32,083 members - last post @ 07-07-2020 01:58 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

135,898,909 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com