indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mewiesje
User
spacer line

Hoi,

wij brengen de feestdagen dit jaar door op Bali ( Seminyak) Heeft iemand een goede tip hoe wij oudejaarsavond kunnen vieren? Lekker eten en drinken en dan een gezellig feestje?

made.
User
spacer line

voor de 'jongeren' is double 66 de place to be!
dit jaar word de 4e keer op een rij voor mij!
Emoticon: Yes!

jessie
User
spacer line

wat denk je van 'Bleu eye's ' in sanur, daar kan je echt uit je dak gaan.vergeet niet je klompen mee te nemen,want daar is tevens 1 boeren bruiloft,heeeee Emoticon: I love it na 12 uur strip poker voor 65+ veel succes Emoticon: Party!

Sjon_sv
User
spacer line

Hallo Mewiesje
Dat kan een goede keus zijn als je in het Hotel mocht logeren(hyatt sanur beach)
Daar wordt echt veel voor de Gasten gedaan. En de 50 Euro die ik extra betaalde
voor deze avond. Ik had al Hp en zat in de Recency club van Hyatt waar je met happy hour echt in de watten wordt gelegt . En lekker in de tropen heel wat anders dan hier.
Dit jaar zit ik in Rusland de kant van Moermansk uit,ik leerde een Russin kennen op Bali en heb Haar uitnodiging met gemengde gevoelens aangenomen. Op Bali was het tegen de 30 graden warm , in Murmansk op zijn Russisch - 25 graden een verschil van 55 graden kouder. Emoticon: Blush
Maar volgend Jaar 2011 -2012 doe ik het fijn over in de tropen. Emoticon: Party!
In iedergeval fijne Jaarswisseling en mooi weer. Emoticon: Yes!

spacer line  

Mewiesje,

Ik neem aan dat je Seminyak met opzet heb gekozen omdat het, hoe je t wendt of keert, toch wel het hip and happening stukje Bali is. Sanur is bijv. wat meer voor de pensionados; no disrespect.
Doe wat inspiratie (local knowledge) op in Red Carpet Champagne bar in Jl. Oberoi. Is een tent van Nederlanders die serieus wel weten waar je wel of juist niet moet zijn op NYE.
Als je van upscale dineren & aansluitend een feestje houdt check dan Kudeta (Kudeta.net) of Hu'u bar (huubali.com).
Wat is je leeftijd bijv en wat voor soort venues/feesten bezoek je in Nederland? Kan ik misschien een inschatting maken van wat evt leuk is.....

matur suksama

spacer line  

Mewiesje is overleden? Emoticon: Wink
Althans; nooit meer wat gehoord. Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

matur suksama

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Waarschijnlijk gestrandt op Schiphol in de sneeuw.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,291 posts - 13,691 topics - 25,182 members - last post @ 17-10-2019 17:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,572,466 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com