|
|
|
|
|
Iedere 2 uur wordt het weer op Metro tv besproken.
De laatste berichten; tot eind januari 2011 wordt het weer nog slechter.
Hevige regenval voor heel Indonesie- overstromingen-aardverschuivingen en zware stormen voorspelde men.
Ook dat vluchten kunnen worden gecanceld, cq vliegtuigen niet kunnen landen, vooral op de wat kleinere vliegvelden.
Maw CUCA BURUK nog lang niet voorbij.
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
Hmmmm vlieg 7 november naar het kikkerland, 4 december weer terug in huisje weltevree, regen?????? het valt wel mee in West Java, ongeveer elke dag 3 tot 4 uur
Had beter een waterscooter kunnen kopen
Alhoewel, Yerun en Oyibo mij afgelopen week met een bezoek vereerden en het gewoon droog en zonnig was, geluk dus voor hullie.
We konden ze gelukkig door de Hollandse zuinigheid van Poppy op stamppot zuurkool met echte Nederlandse worst trakteren.
Niet dat ik echt blij was met hun bezoek, ik had echt behoorlijke problemen wie ik nu het eerste in zijn hol moest kruipen.
Afijn dat is ook opgelost, ze zijn met zijn beiden tegelijk in mijn hol gekropen, is ook een manier.
Na alle bier in dit dorp te hebben opgezopen zijn we natuurlijk nog effe naar de hoeren geweest, geen Katendrecht maar Dessadrecht .
Twee leuke dagen gehad met Hepie en Hepie, er ontstonden nog even behoorlijk problemen, we vlogen elkaar in de haren over het vraagstuk wie nu de grootste luldebehanger is  , Kontol of Iseenander, maar we hebben dat op kunnen lossen en in de minne geschikt, het zijn allebei kloothommels
Ja hé Lon.
Hihihihi, en het weer was prachtig,
|
|
|
|
|
LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE
|
|
|
|
Nou nou Malam, dat is shit, die 2 beheerders onverwacht op jouw veranda, en dan nog zuurkool-stamp met HOLLANDSE worst delen, je bent getikt. Hopelijk had je de schuur afgesloten en de kasten, ik bedoel als ze alle 2 in jouw holletje kruipen , kan je alles verwachten, bukan?
Van dat bier zijn ze nog ziek of natuurlijk van Desadrecht, maar hartstikke goed dat jullie dat probleem wie is de grootste rioolrat konden oplossen
natuurlijk was het bij jullie mooi weer, die 2 zijn toch een zonnetje met af en toe een wolkje
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
Janp013, ik maak die berichten niet,en ja hebbut goed verstaan.
neem je zonnebankie maar mee, en Hannelore de zuidwester + kappies. Brigitte en frankie-boy de plu,s komt helemaal goed !!
zachtjes tikt de regen tegen het zolderraam, ritme van .....
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
Hey martin, tis waar: het beste gaat naar het weste(n) ......
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Om Swastiastu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Bepaalde personen=ik in het meervoud JP? maareffe over die typhoon, heet Magi
en die maakt een omweg naar China,dat ommetje duurt ca3 weken.!!!!
Half bewolkt? dan krijg jij die ene helft............wordt toch Zonnebankie Jan en plu,
tis nu ook weer aan het gieten, maar het heeft ook voordelen, stoffige straten worden minder stoffig, maar dat duurt niet lang en hooikoorts is ook minder
Nog 8 daagies Jan......heb ze al gewaarschuwd, je weet wel de douane voor al je zelfbruiners  tot gauw
|
Om Swastiastu
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
77,556,988 topic views - 235,437 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 09:49 CET
|
126,558,510 pageviews |
|
|