indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik kom binnenkort naar Bali en wil een paar horloges mee terug nemen. Waar kan ik die momenteel het beste halen?

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 08-10-2010 13:18 hacking_mike wrote:
Ik kom binnenkort naar Bali en wil een paar horloges mee terug nemen. Waar kan ik die momenteel het beste halen?

Een ticket kopen bij Swissair, en bij de tussenlanding daar een paar horloges aanschaffen hihihihihi.

spacer line  

Je bedoelt die slechte kopien van dure horloges waar iedereen je om uitlacht als je er een om je pols draagt?

If you have nothing to loose, you can risk everything

spacer line  

Even zonder gekheid: Op de meeste, drukke toeristen plaatsen zoals Kuta, Sanur, Jimbaran, etc. struikel je gewoon over de straatverkopers en/of de kleine winkels waar die nep-horloges verkocht worden. In Kuta vind je ook in de Discovery Shopping Mall een aantal verkopers aan de uitgang nabij de strandkant, richting restaurant "Black Canyon". Prijzen varieren van Rp. 50.000,- voor een hele slechte kopie tot wel Rp. 2.000.000,- voor zgn. "hoge kwailteit" kopie-horloges.

Let wel op: import naar Nederland van gekopieerde merk-artikelen is niet toegestaan. Je kunt gecontroleerd worden, je kopie-horloges kwijt raken en een boete krijgen.

If you have nothing to loose, you can risk everything

senior
User
User icon of senior
spacer line

grote hoeveelheden is natuurlijk niet toegestaan, maar je mag wel bijvoorbeeld 3 namaak horloges plus 3 dvd's of cd's en 3 stuks nep kleding mee terug nemen als toerist zijnde.
Bij meer word alles in beslag genomen en krijg je bovendien nog een fikse boete. Is mijzelf 2 jaar terug ook overkomen, stom natuurlijk want ik wist het.

En de hoge kwaliteit kopie horloges zijn perfect, draag er zelf al 10 jaar eentje , alles werkt en dat ding loopt op de seconde gelijk.

hati hati, pelan pelan

spacer line  

Klopt, ik ben op zoek naar de goede kwaliteit. 4 jaar terug heb ik er een paar gekocht en die zijn nog steeds perfect. Gewoon in Kuta op straat. Ik vroeg me alléén of of het misschien beter zou zijn om ze te kopen, bijvoorbeeld, op de markt in Denpasar. Of ergens anders waar wat minder toeristen zijn. Eigenlijk, daar waar de verkopers op straat ze kopen.

dutchbird
User
spacer line

"Bagus Watches" op Kuta Square, een winkel vol met in ieder geval "betere kwailteit" kopie-horloges Emoticon: Yes!

NGS stock photos

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Beste plek om goed en goedkoop echte kwaliteit te kopen is Kuala Lumpur
op 30 Augustus wanneer alle prijzen daar 30-60% omlaag gaan.
Diamant en goud zijn dan ook supergoedkoop dus geen blingbling, maar het echte werk.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Bij aankomst op Schiphol geldt de zogenaamde "regel van drie". Je mag per categorie maximaal 3 fake producten meenemen uit de Oost, dit wordt gedoogd, indien je meer meeneemt wordt ALLES afgenomen en krijg je een boete.

Zie de site van de douane:
http://www.douane.nl/particuli(...)zigersbagage-12.html

Gracias. Sama sama

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Vorige keer eens een " D § G" fakehorloge gekocht, niet omdat het fake was, maar het zag er mooi uit, en het was heel goedkoop. Na enkele dagen was ze kapot. Terug naar dezelfde winkel, we kregen een andere en die was na enkele weken terug in België ook kapot. Neen, zulke horloges koop ik niet meer.

Sjon_sv
User
spacer line

Dat verhaaltje hoor je veel vooral als je een miskoop heb gehad ,meestal gaat het bij mij ook soms mis.Hoewel toen ik in Bal Intan Village was in 1998 dat is 12 jaar geleden toen kocht ik op het strand ''n Breitling met maans aanduiding voor 4 Dollar Deze doet het nog steeds Emoticon: Yes! , ik heb er 2keer een nieuw baterijtje verwisseld. Deze batterijtjes zitten er 3 op een kaartje van merk grundig bij blokker kosten 3 voor 2 Euro 1½ volt wat dat aangaat heb ik geluk gehad, Men zegt wel eens man mag ook wel Bali ligt niet naast de deur. Voor dat Geld had je er eentje hier kunnen kopen met briljanten. Emoticon: Party!

senior
User
User icon of senior
spacer line

"meestal gaat het bij mij ook soms mis"

Ja , wat is het nou, meestal of soms? Emoticon: Party!

"Breitling met maans aanduiding voor 4 Dollar "

Dat bedoelde ik in mijn posting van 8 okt> ooit,in 1999,een nep breitling met maanstanden,chronograaf etc gekocht voor ,tegen de koers van die tijd, 11 euro en dat ding werkt nog steeds perfect..Overigens geen batterij nodig>> het is een automatic...

hati hati, pelan pelan

Sjon_sv
User
spacer line

Kiwimave, ik heb je berichtje gelezen van de douane nu staat er dvd tjes 3 mag ook maar niet gekopieerde films van Harry Potter , ik heb is zo'n film in Hongkong gekocht deze moest hier nog de Bioscoop in ik had en veel anderen een primeur. De film van Potter die nu draaid wordt op de Haagsche Markt onder de toonbank al verkocht voor een tientje. Waarom onder de toonbank om dat men zeer allert is op nep artikelen.Als je een jointje wilt hebben geen probleem maar deze soort artikele is men hier zeer streng.Als je nu zo'n soort dvd film koopt en ze pakken je ergens in Europa heb je een probleem je krijgt een fikse boete van 500 € aan je broek Emoticon: Angry dan heb je geluk gehad in Spanje ga je zeker een half Jaar de bak in. Emoticon: Yes!

paulana
User
spacer line

ach ja ,

soms kan het meestal heel goed misgaan, dan heb je een groot probleem, of soms ook niet Emoticon: Confused

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

72,276,535 topic views - 232,714 posts - 13,675 topics - 22,498 members - last post @ 17-06-2019 06:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

119,549,909 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com