indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

charles
User
spacer line

Hallo allemaal.
heb een vraag aan een ieder die een ABNAmro wereld pas heeft,kunnen jullie me vertellen of jullie ook een brief van ABNAmro hebben ontvangen waarin ze vertellen dat alle wereld passen vervangen gaan worden i.v.m Europese betaal markt,maar het vreemde van het verhaal is dat ik naar Nederland belde(ABNAmro)om te vragen waarom die van mijn partner NIET vervangen werd,toen vertelde men dat die van mijn partner niet verstreken was,ik vertouwde het niet en sloot het gesprek af en ging mijn eigen pas controleren op de verval datum(want ze zei ook dat de mijne vervallen was)en tot mijn verbazing constateerde iki dat het niet zo was,mijn kaart zou pas 3-2012 verstreken zijn,dus belde ik weer naar Nederland(ABNAmro)en ik kreeg gelukkig dezelfde dame aan de lijn,ik zei tegen haar "U zei daarstraks tegen mij dat mijn kaart versteken was daarom kreeg ik een niuwe kaart,maar mijn kaart verstrijk pas op 03-2012,toen zei een beetje vreemd ik weet niet waarom U een nieuwe kaart krijg,maar Uw pin blijft hetzelde maar ik krijg ook een nieuwe pas nummer,en dat vind ik helemaal vreemd,als mijn credit card gaat verstijken krijg ik een nieuwe kaart met dezelde nummer en nou met deze wereld pas krijg ik een andere volg nummer,en mijn partner z'n kaart blijft gewoon de oude,daar geloof ik ECHT niets van,heeft een van jullie ook zo'n brief ontvangen????

spacer line  

Als er niets op internet staat op hun site www.abnamro.nl dan zou ik zeker met die brief langs hun kantoor gaan om verhaal te halen.
Bij internetbankieren staan ook alle veranderingen en vaak wordt er gewaarschuwd niet op emails te reageren en zekers je pin en andere gegevens niet te vermelden want daar zullen ze nooit om vragen !!!!
Kijk ook goed of het geen valse brief is want de criminelen zijn tegenwoordig gehaaid !!!

Elly-01
User
User icon of Elly-01
spacer line

Hoi, ik heb ook een wereldpas van Abnamro, maar ik heb geen brief ontvangen.

bambang
User
spacer line

www.nu.nl/internet/2349941/abn(...)trijden-met-sms.html

De ING waarschuwt voor valse mails via sms als je een betaling uitvoert. De mails zijn gewoon vertaald via Google vertaalmachine in slecht Nederlands. Altijd alert blijven.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,346 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,708,012 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com