indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Jawa / Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste Jantje,
Het ging niet over een half miljoen maar een half miljard Euro's,.
Jan

Jantje
User
spacer line

Emoticon: Yawn ...Tja....

marshall
User
spacer line

Hoi,

Hummm.......de weersomstandigheden tijdens de landing van het verongelukte vliegtuig waren errug slecht. Ikzelf zou met mijn vriendin om 18.30 uur diezelfde avond vanaf Solo naar Jakarta vliegen...met...je raad het al: Lion Air. Omstreeks 18.00 uur was het weer echt super super super slecht............kneiterharde windstoten, gigantische regen en bliksem en onweer. Tamelijk onverstandig om te landen dus. Vervolgens dus rond een uur of 18.00 verongelukt het vliegtuig.......vanuit de gate niets te zien..........wel rijden ambulance, brandweer af en aan.........Even later zien ook wij de eerste tv-beelden van het ongeluk.....hummm....niet echt tof, ook om het feit er zo dicht bij te zijn. Later zijn mijn vriendin en ik met 4,5 uur vertraging in een 20% gevuld vliegtuig toch naar Jakarta gevlogen....met Lion Air. Opvallend veel mensen waren aan het bidden toen we opstegen en langs het verongelukte vliegtuig reden.

Ewoud

Jantje
User
spacer line

...Lijkt me verschrikkelijk. Jullie durven wel zeg !

zieleffe
User
spacer line

IndonesiŽ houdt vliegtuigmaatschappijen aan grond

JAKARTA (ANP) - De Indonesische autoriteiten hebben na een serie ongelukken de licenties van vier vliegtuigmaatschappijen ingetrokken. Vijf andere mogen hun toestellen tijdelijk niet op laten stijgen, meldde een functionaris dinsdag.

Alleen de nationale luchtvaartmaatschappij Garuda, dat verbeteringen doorvoerde, staat nu in de hoogste veiligheidsklasse. IndonesiŽ, waar veel maatschappijen met verouderd en slecht onderhouden toestellen vliegen, wordt jaarlijks getroffen door meerdere ongelukken.

Aldus het bericht van Home.nl
Eindelijk durven ze maatregelingen te nemen.
maar toch zit hier een luchtje aan .
ja kan u zeggen heb je ziel weer die heeft altijd wel iets negatieve te berichten.
Ja want er is geen eerlijke concurrentie als de Garuda een staats maatschappij is, en bevoordeeld, daarom mijn bange vermoedens dat men dit aan durft.
Maar ja het zei zo je kan niet genoeg doen de veiligheid voorop te stellen.
dat is de pluspunt. Emoticon: Stupid Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,122,203 topic views - 240,022 posts - 13,725 topics - 32,689 members - last post @ 09-08-2020 00:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,220,595 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com