indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

janp013
User
spacer line

Voor kennissen zou ik graag willen weten wat een ticket kost van Denpassar naar Bandung vv.
De vlucht zal plaats moeten vinden in de eerste 2 weken van nov. De retourvlucht een dag later.

Wie kan mij helpen ??

BvD
JP

LIEFDE IS BLIND, LINGERIE IS BRAILLE

paulana
User
spacer line

Wat denk je , het antwoord vind ik hier , va 93 euro v v, Jan gewoon effe naar beneden indahnesa aanklikken, weer naar beneden, naast de wisselkoers, je kunt het zo gek niet bedenken, of het staat hier!! gratis en voor niets

Effe of-topic, neem regenkleding mee, vandaag heb ik de voorspelling voor de komende 2 maanden gezien op Metro tv en die zijn redelijk betrouwbaar: het wordt nog erger met overstromingen ed zoals op Java vandaag was Surabaya aan de beurt of gisteren kan ik beter zeggen, wat een sh.. CUACA BURUK Emoticon: Angry Emoticon: Nooo Emoticon: Stupid

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

De ticketinfo is voor de kennis die plantjes wil zien weet je wel. Je begrijpt natuurlijk wel dat wij daar geen zin in hebben, maar dat had ik je al laten weten. !!!!

Is het misschien een idee om mijn zuid-wester en mijn kaplaarzen mee te nemen ??
Ik zie mezelf al in het vliegtuig zitten in deze outfit. Da's kicken !!!!

Nee hoor ik heb meer vertrouwen in Pelleboer !!!! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

paulana
User
spacer line

Ja dat had ik begrepenJan, zuid wester en kaplaarzen?? geef het als duik bagage aan,

Zo kom je het vliegtuig niet in, denken ze dat je een bommetje of 2 bij je in je kappies hebt!! je weet wel zure .....wat zegt Hannelore van Pelleboer...ook zo,n rotsvast vertrouwen..in jouw onverwoestbare optimisme?? Joh JP ik help het je hopen, het is echt niet meer een dag droog geweest Emoticon: Confused Emoticon: Cry

Om Swastiastu

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

10NOV Denpasar - Bandung
MZ-617 vertrek 15:35 aankomst 17:10 - 593.000 Rupiah per persoon
QZ-7157 vertrek 18:35 aankomst 19:20 - 472.500 Rupiah per persoon (zonder bagage ect)

11NOV Bandung - Denpasar
MZ-616 vertrek 06:05 aankomst 09:25 - 593.000 Rupiah per persoon
QZ-715618 vertrek 15:25 aankomst 18:10 - 549.500 Rupiah per persoon (zonder bagage ect)

paulana
User
spacer line

Nou JP, Nog goedkoper krijgt Brigitte die groene blaadjes niet in het echie te zien
Maar ik weet zeker, hier groeien ze ook, heb het nagekeken maar de bijbel is al 10 jaar oud

Om Swastiastu

janp013
User
spacer line

Dank je wel Yerun voor je snelle reactie, echter.............
Als ik de tijden bekijk dan kan er beter nog een dag tussen zitten. Het is natuurlijk niks als je 's avonds om 17.10 uur aankomt en vervolgens de volgende dag om 06.05 uur te moeten vertrekken.
Zou het ongeveer op dezelfde prijs uitkomen als ik een dag later vertrek of denk je dat dit veel duurder wordt ??

BvD
JP

janp013
User
spacer line

Ja Paulien
Je ziet wel hoeveel moeite er gedaan wordt voor die paar Kl.te blaadjes.

LAAT HOREN.......LAAT HOREN !!!!!! Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud
Waar zijn blaadjes te vinden ?????????????????????

Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Frustrated Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

paulana
User
spacer line

Hey JP, ik heb ze instant in een zakje, maar we hebben het daar toch al over gehad?

in het noord-westen Banjar en Gitgit, je kunt het natuurlijk niet vergelijken met Java, maar Brigitte was daar toch nog niet? trouwens door de regen zijn de blaadjes Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! erg vochtig ...........

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,556,988 topic views - 235,443 posts - 13,700 topics - 26,270 members - last post @ 09-12-2019 12:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,561,653 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com