indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo allemaal.
Wij zitten te twijfelen om terug naar Bali te gaan.
In 2006 zijn we hier geweest wat ons enorm bevallen is, wat een prachtig eiland. Emoticon: Worship
In 2007 hebben we een dochtertje gekregen waardoor het dagelijkse leven en ook de financiën enorm zijn veranderd.
We hebben voor onze vakantie een bepaald budget. Hiervoor kunnen we een mooie vakantie maken. We zitten te denken om all-in naar Cuba te gaan of toch terug te gaan naar Bali, waar onze voorkeur naar uit gaat. We hebben in Sanur een leuk hotelletje gevonden waar we dan 18 dagen heen willen gaan. Nu hebben we geen enkel idee meer wat de uitgaven daar ongeveer zijn. Wie kan ons hier bij helpen.
Wat kost bijvoorbeeld: een cola, biertje, water, sapjes(vers) enz. Wat ben je ongeveer voor een lunch en diner kwijt. Ik weet dat er qua eten enorm veel verschil in de prijzen zit als je lokaal of in een toeristen restaurant zit, dus hoe meer prijzen hoe beter voor ons. Aan de hand hiervan gaan we ongeveer kijken of het financieel mogelijk is om toch weer terug naar Bali te gaan. We hopen op zoveel mogelijk reacties zodat we evt z.s.m. een mooie vakantie kunnen gaan boeken.
P.s. Januari heeft 21 regendagen per maand, dit is geen probleem neem ik aan?! aan het einde van de middag en 's nachts hevige buitjes?
Groetjes,
Martijn en Herma

spacer line  

Stuur me maar even een email via de website van ons hotel en ik stuur je ons complete menu op. Onze prijzen in het restaurant liggen iets lager (10 tot 15%) dan de prijzen van vergelijkbare hotels / restaurants in Sanur, maar je hebt dan wel een beeld van wat je mag verwachten.

If you have nothing to loose, you can risk everything

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Als je naar sites surft van diverse restaurants kan je daar soms wel een prijslijst vinden.
Zo kan je al enig idee hebben met te surfen naar http://www.ratatouillerestaurant.baliklik.com/
daar druk je op menu en al de prijzen staan erbij. Zo heb je al enig idee.
Nog een vraagje: 3 jaar geleden kwam je hier op dit forum en was je van plan om een hotel over te nemen. Hoe is dit dan afgelopen? Ik denk dat je dit dan niet hebt gedaan anders zou dit hier wel ergens gepost worden...

spacer line  

Check hallorestaurants.com maar even. Geeft je een aardig beeld van de prijzen van de diverse soorten (toeristische) restaurants.
Selamat dari Seminyak,

matur suksama

Pascal.F
User
spacer line

Hallo becik becik,

Heel goede site
Bestaat er ook zo een site met restaurants van in andere plaatsen BV. Ubud- Lovina - Sanur.

Bedankt
Emoticon: Yes! Emoticon: Yes!

dutchbird
User
spacer line

On 03-10-2010 10:11 martijnenherma wrote:

P.s. Januari heeft 21 regendagen per maand, dit is geen probleem neem ik aan?! aan het einde van de middag en 's nachts hevige buitjes?
Groetjes,
Martijn en Herma

Hangt een beetje af van La Niņa ...

La Niņa to Send Heavy Rains to Bali Emoticon: Party!

NGS stock photos

spacer line  

On 06-10-2010 18:56 Pascal.F wrote:
Hallo becik becik,

Heel goede site
Bestaat er ook zo een site met restaurants van in andere plaatsen BV. Ubud- Lovina - Sanur.

Bedankt

Pascal,

Ik weet niet van t bestaan van soortgelijke magazines/websites voor de andere plaatsen.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Amed East Bali: mocht je meelezen; enig idee?

Gr

matur suksama

spacer line  

On 06-10-2010 18:56 Pascal.F wrote:
Hallo becik becik,

Heel goede site

Bedankt

Pascal,

Ik weet niet van t bestaan van soortgelijke magazines/websites voor de andere plaatsen.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Amed East Bali: mocht je meelezen; enig idee?

Gr

matur suksama

spacer line  

Ik heb nog nooit iets dergelijks in Ubud of Lovina gezien of erover gehoord. Sanur is al opgenomen in de "hallorestaurants.com" website, maar het animo van de h.h. restaurateurs is daar (beduidend) minder dan in de andere plaatsen.

BTW: houdt wel in de gaten dat de prijzen van de aangeklikte restaurants op de "hallo-restaurants.com" website ca. 10 tot 15% hoger liggen dan wanneer men in het betreffende restaurant eet. Dat percentage gaat naar "hallorestaurant", die moeten ook leven Emoticon: Smile

If you have nothing to loose, you can risk everything

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,761,485 topic views - 235,517 posts - 13,700 topics - 26,444 members - last post @ 16-12-2019 03:36 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,861,413 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com