indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mike1979a
User
spacer line

Beste forumbezoekers,

21 oktober vertrekken wij voor 24 dagen naar bali. We hebben een hotel in Nusa Dua geboekt. Het gaat om Melia resort.

Wat wij ons afvroegen is het alom bekende zakgeld verhaal..........
We gaan met z`n tweeen, 24 dagen, eten buiten de de hotel deuren, we drinken geen alcohol en willen een paar uitstapjes maken en tot rust komen.

Met hoeveel zouden we rekening moeten houden, we hebben nu 100 euro voor twee personen per dag aangehouden.

ik hoor graag van jullie, en eventueel leuke en goede tips.

Groetjes Mike en Yvonne.

paulana
User
spacer line

Hallo Mike, Nusa Dua is mooi, maar heeft met Bali eigenlijk niets gemeen, het is een kunstmatig aangelegd (dorp) met heel veel dure hotels en restaurants-bars.
Nogmaals het is net een mooi park, met een prachtig strand. Wil je Bali beleven moet je door een poort, en daar zijn de prijzen ook navenant dwz redelijk. Of je in Nusa Dusa
met 100 euro voor 2 personen uitkomt? alleen voor dineren denk ik wel, wat bij jullie niet ver vandaan is, is Tanjung Benoa niet zo exclusief als Nusa Dua, maar toch de moeite waard, zijn jullie op zijn tijd een feestbeest-kan ook heel goed zonder alcohol-
kun je naar Kuta- Seminjak- Kerobokan is echter Lloret de Mar van Bali vind ik, maar op zijn tijd wel leuk,Denpasar zelf is heel druk met verkeer. Wil je wat zien dan is de west-noord-en oostkust zeker de moeite, en natuurlijk de diverse boottrips naar de eilanden
kortom je kunt het zo duur maken als jezelf wilt, maar of dat ook in Nusa Dua het geval is? Is Melia niet all inclusive??

Prettige vacantie Emoticon: Party!

Om Swastiastu

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Is dineren echt zo duur in Nua Dua? Daar ben ik nooit geweest, maar prijzen als 100 euro per 2 personen kan ik me haast niet voorstellen.
Hoewel, als het allemaal van het soort tentjes zijn als Ku De Ta in Seminyak dan weer wel, want dat was ook erg duur (ook wel leuk trouwens!)...

paulana
User
spacer line

Ja NoviKirana, zo duur was het al voor 7 jaar, leuk voor een keer maar iedere avond?
en dan nog de Dresscode in die restaurants, niet iets voor iedereen Emoticon: Party!

Om Swastiastu

jessie
User
spacer line

hallo mike.je kan ook naar''Ratoula'in sanur. de eigenaar van het restaurant is ilona
niet duur maar goed eten, het is maar net wat je uit wild geven, het zit tegen over 'picadily
een engelse bar.van uit Nusa dua met de taxi 40 minuten rijden. veel succes Emoticon: Yeah right!

spacer line  

On 28-09-2010 09:07 jessie wrote:

niet duur maar goed eten, het is maar net wat je uit wild geven, het zit tegen over 'picadily
een engelse bar.van uit Nusa dua met de taxi 40 minuten rijden. veel succes Emoticon: Yeah right!

dus nog wel even 2 x Rp. 90 - 100.000,- voor de taxiritten heen en terug bij de prijs voor het eten optellen. Hoezo "niet duur", ha ha Emoticon: Smile

If you have nothing to loose, you can risk everything

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Op 28-09-2010 09:07 schreef jessie:
hallo mike.je kan ook naarRatoulain sanur. de eigenaar van het restaurant is ilona
niet duur maar goed eten, het is maar net wat je uit wild geven, het zit tegen over picadily

Is dat dezelfde ilona als die eerst 'sudut senang' had in Sanur?

jessie
User
spacer line

ja dat klopt 'novi szij is weer getrouwd met een bali-k )nees,maar ik hoop dat het goed gaat met haar'ik kan haar story voor heen, maar ik hoop dat zij gelukig is met haar nieuwe aanwinst ....... Emoticon: Confused het is vallen en opstaan in bali Emoticon: Yes!

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

ik ging trouwens net even zoeken op google naar het restaurant, daar staat dat het ratatouille heet.....
ja, ik hoop ook dat het goed gaat met haar!

josephine
User
spacer line

Hallo mike en yvonne.
We zijn in sep 3 weken naar nusadua geweest,en echt we hadden een super vakantie.
Dat het allemaal aangelegt is is maar groote onzin.
hier in hederland worden ook hotels gebouwt,dus waarom niet daar,het dorp nusadua is zeker niet aangelegt,bestaat al heel lang.
Als je van lekker eten houd ga dan eens naar the tree en coconut.
We hadden een 3 daagse excursie gedaan met bugus leuke jongen en spreekt nederlands, telefoonnummer 81337611357 of 3617472681 is veel goedkoper als via de hostis.
Beste mike en yvonne wil je nog meer weten kun je me altijd mailen.

groetjes Josephine en Bert. Emoticon: Party!

paulana
User
spacer line

Ja, het dorpje bestaat al heel lang, maar het resort Nusa Dua, kom je binnen via een poort, of je bent niet in het Nusa Dua op Bali geweest, alle vegetatie is aangelegd en heb jij er honden gezien Josephine? Ze houden het niet voor niets gescheiden, er zijn mensen, die het ware Bali niet zien willen en leven dus in een mooie schijnwereld
Het is maar waar je voor kiest!.

Het is er heel mooi, prachtig strand, schitterende hotels, het is eigenlijk te mooi om waar te zijn.

Als je die nrs belt, zul je zo geen verbinding krijgen.........je hebt wat vergeten

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,048 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com