indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

http://www.volkskrant.nl/binne(...)mbassadeur_Indonesie

Komen de verhoudingen tussen nederland en indonesie ooit nog goed.

Shalom

spacer line  

HOTPERDOM.

Si Wilders heeft kennelijk nog nooit gehoord van vrije meningsuiting
Wat een hypokriete fentje, seh.
Terlaloe sekali difen Emoticon: Nooo

bisa dicek of makemyday .

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ik kan me de reactie van de Indonesische ambassadeur goed voorstellen, er is inmiddels hier en daar veel geschreven over Wilders, ook hij heeft het recht op vrije meningsuiting.
Maar voor mij is het een heel bekrompen manneke die één publiciteitsgeil is en twee zeer zeker geen reclame voor Nederland.
Hij schreeuwt te pas en te onpas dat het molimgeloof achterlijk is, je bent niet helemaal goed snik als je alle moslims over één kam scheert, slechts een relatief kleine orthodoxe groep moslims is achterlijk, maar ok hij mag het zeggen, dat is de vrije meningsuiting in Nederland.
Maar als hij dan gaat huilen als Habibi zegt dat de president van de grootste moslimnatie ter wereld geen goesting heeft om met dit sujet geconfronteerd te worden als hij in de regering komt, dan kom je uit een ei.
Het is en blijft een griezel en ik verbaas me nog steeds dat zoveel Nederlanders op deze nitwit hebben gestemd.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Tegenstrijdige berichten, waar jullie het weer vandaan haalt, is al net zo erg als de linkse kerk bijelkaar.
Volkskrant moet je niet geloven, zij zijn met alle middelen de zaak aan het demoniseren, om maar alles wat de aankomende rechts coalitie wil, moet met alle middelen bestreden worden.
Belachelijk voor woorden.
En Malam molimgeloof molenaarsgeloof bestaan bijna niet meer, dat is een uitgestorven beroep, wordt nu alleen gerund door vrijwillegers.
Waar K het meeste moeite mee hebt is dat je het onderschat, ze zijn zulk lieve mensen.
Maar ze zijn wel bijna allemaal dom.
De intelligentie stroopt er van af zeg.
Meelopers zijn zo gevaarlijker, als mensen met een eigen mening, daar heb je meer aan.
Als mensen nu eens meer kritiek uiten in die moslim bewegingen waar je zo voor op komt, dan zou je het aanvaarden, dat je ze niet allen over een kam scheert.
Zolang ze niet durven, dan zijn het in mijn beleving allemaal potentiele gevaarlijke lieden, met een kort lontje....
Lees de bronnen die beter zijn, dan de Volkskrant..... Emoticon: Stupid .

Nu lees je het ook in de Televaag, die ook zo opruienden blad is maar dan van de rechte flank.
En de Politiek in zijn algemeen, mag gerust ongenuanceerde uitingen van een ambassadeur die zich bemoeid met interne aangelegenheden bekritiseren.
Is het niet Om SId!!!!!!!!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Maar aan de andere kant kan je ook zeggen dat de ambasadeur zich niet met de nederlandse regering moet bemoeien want hij is hier maar te gast.Dat zoveel mensen op de PVV gestemd hebben is puur uit onvrede tegen over de vorige regeringen.Want de mensen lopen net zo snel weer weg van de PVV als deze er een potje van maakt.

Shalom

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Zo is het maar net Bokito

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 23-09-2010 13:59 zieleffe wrote: [B
En Malam molimgeloof molenaarsgeloof bestaan bijna niet meer, dat is een uitgestorven beroep, wordt nu alleen gerund door vrijwillegers.
Waar K het meeste moeite mee hebt is dat je het onderschat, ze zijn zulk lieve mensen.
Maar ze zijn wel bijna allemaal dom.
De intelligentie stroopt er van af zeg.
.
Is het niet Om SId!!!!!!!!

Ziel ik doe niet mee aan deze discussie, lees goed wat je schrijft, dit zijn Wilders uitspraken, de schatting is dat er zo'n 1.3 miljard moslims zijn, die zijn volgens Om Ziel dom, tja het is maar hoe je het bekijkt, wat je eigen levensbeschouwing is en bovendien je eigen dunk om 1.3 miljard mensen dom te noemen, dat is trouwens ook de handicap van Wilders, vandaar dat hij roemloos ten onder zal gaan, zijn eigendunk is te hoog.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 23-09-2010 14:08 Bokito wrote:
Maar aan de andere kant kan je ook zeggen dat de ambasadeur zich niet met de nederlandse regering moet bemoeien want hij is hier maar te gast.

Dat doet hij ook niet Bokito.
Zo goed als Wilders zijn ideeen mag ventileren, mag hij dat ook, hij zet alleen een vraagteken bij het bezoek van SBY aan een regering waarin een vent zit die het moslimgeloof achterlijk vind.
Zijn goed recht om zijn president van de grootste moslimnatie te adviseren geen bezoek te brengen aan een land die zo'n regering kiest, het is een advies aan zijn president en geen bemoeienis met de Nederlandse regering.

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Maar goed inmiddels heb ik vernomen dat SBY toch naar nederland komt.Laten we hopen dat er tenminste iets goed uitkomt en vooral voor de expats.

Shalom

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

Geertje heeft weer een "aanleiding" gevonden om in het nieuws te komen.
Helaas voor hem geldt vrijheid van meningsuiting ook voor zijn tegenstanders
maar dan wil Geertje ineens met 2 maten gaan meten, want als het hem niet uitkomt
dan moeten mensen zwijgen.

Beste politieke signaal is als de president van Indonesie n.a.v. het commentaar
van Verhagen het staatsbezoek maar intrekt.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line  

On 23-09-2010 15:31 sabar2 wrote:

Beste politieke signaal is als de president van Indonesie n.a.v. het commentaar
van Verhagen het staatsbezoek maar intrekt.

Vind ik ook . Emoticon: Yes!
Waarschijnlijk kom hij wel , desnoods op een andere tijdstipt.
Mss eerst naar Duitsland of naar Frankrijk of desnoods Belgie ?
Ben benieuwd wat de politieke komentatoren in Jakarta er van zeggen.

Wilders mengatakan tidak akan menerima begitu saja jawaban Verhagen usai pertemuan dengan Habibie. Menurutnya Indonesia harus lebih menahan diri.
Bron: Radio Nederland Wereldomroep.

sabar2
User
User icon of sabar2
spacer line

On 23-09-2010 16:52 Surya Atmadja wrote:

Ben benieuwd wat de politieke komentatoren in Jakarta er van zeggen.

De uitspraken in NL zullen ongetwijfeld er weer voor zorgen dat het voor de ambassade in Jakarta komende tijd weer wat drukker zal zijn met mensen die ook daar gebruik zullen willen maken van hun recht op vrijheid van meningsuiting.
Maar ook daar liggen soms "andere motieven" aan ten grondslag.

De in IND vertegenwoordigde "mulitnationals" leggen dan weer wat druk bij de rechtere zijde van het VVD/CDA , alles in het belang van de "goede verhoudingen", vlgs. mij moet er weer wat financiele steun / investering plaatsvinden een staatsbezoek is er niet zo maar.

Welcome to Indonesia Take it as it is or leave it if you don't like it

spacer line  

Mss ga ik ook foto's maken en of mee demonstreren voor de Kedutaan Besar Belanda di Jakarta.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 23-09-2010 15:09 schreef Malam:

[quote verwijderd]

Dat doet hij ook niet Bokito.
Zo goed als Wilders zijn ideeën mag ventileren, mag hij dat ook, hij zet alleen een vraagteken bij het bezoek van SBY aan een regering waarin een vent zit die het moslimgeloof achterlijk vind.
Zijn goed recht om zijn president van de grootste moslimnatie te adviseren geen bezoek te brengen aan een land die zon regering kiest, het is een advies aan zijn president en geen bemoeienis met de Nederlandse regering.

Dat had hij niet openbaar mogen maken advies is meestal een stille diplomatie......
En dat kan je ook onder de noemer van dom noemen.
Als je goed zoekt op Internet ben K niet de enige die juist het een achterlijke ideologie vinden, en dat heeft de meeste mensen wel door maar komen niet eerlijk er over uit, juist door intimitatie die in het ideologie Islam plaats vinden. Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: So funny
Dat heb K al HIER op die topic al gemeld
Dat is HIER en HIER te lezen Emoticon: Stupid Emoticon: So funny Emoticon: Blush Emoticon: Frustrated

Zo zie je maar dat het weer duidelijk is dat K gelijk heb.
HIER te lezen
Het blijven domme mensen, die niet hun eigen geweten buiten die naïviteit op de juiste manier in evenwicht te houden.... Emoticon: Nooo Emoticon: Talk to the hand

Veer01
User
User icon of Veer01
spacer line

Denk je nu echt dat al die PVV-stemmers slechts uit onvrede zijn?Er zijn genoeg punten die wilders aanhaalt die wel kloppen.Politiek zet je Nederland wel in een isolement zo,straks hebben we met Indonesie,Suriname(Bouterse) en wie weet wie nog meer ruzie.maar moeten we dan ons landje maar de les voor laten lezen door de rest van Islamgerichte landen,dacht van niet he.Beetje tegengas kan geen kwaad en kennelijk heeft ie een gevoelige snaar geraakt.Kijk,wat je gelooft moet je zelf weten,maar leg mij nou es uit wat er eigenlijk voor positiefs zit in zowel Islam als ander geloof.Beetje zitten prevelen in je kerkbankje elke zondag of op je knietjes met het hoofd naar Mekka meerdere keren per dag.Voor mij is t een pot nat,en de meeste misstanden tussen volken komen door het verschil in geloof.Zonder waren we allen gelijk en dus beter af,afschaffen dat geloven dus. Emoticon: Bye bye

Puputan
User
spacer line

Volgens mij was het belangrijkste bezwaar dat Habibi Wildersstemmers een angstpsychose toedichtte, alsof 9-11 en de bomaanslagen op Bali nooit hebben plaatsgevonden.

spacer line  

On 23-09-2010 20:08 Veer01 wrote:
.maar moeten we dan ons landje maar de les voor laten lezen door de rest van Islamgerichte landen,dacht van niet he.Beetje tegengas kan geen kwaad en kennelijk heeft ie een gevoelige snaar geraakt

Heb je gelijk, waarom moet Nederland zich buigen en de les laten lezen.

Ik ben Moslim , ik heb begrip als sommige Nederlanders "angst"hebben voor Moslim extremisme/ of fundamentalisten .
Maar om bijna 1000.000 Nederlandse Moslims zo maar te beledigen is ook op zijn minst niet netjes .
Persoonlijk lig ik niet wakker van , kan me ook best voorstellen dat veel Moslim gegriefd zijn.

Trouwens de ambassadeur heeft tegen de ambtenaar van BUZA erkent dat zijn uitspraken over de Wilders stemmers niet had moeten doen.
Ook duidelijk dat veel van Wilders stemmers eigenlijk proteststemmers zijn .
Niet dat ze anti Islam zijn .

Lees hier de gewraakte intervieuw:
http://www.fd.nl/artikel/20331(...)lown-wordt-neergezet

quote:
. Islam is een geloof van vrede en tolerantie. Radicalen en terroristen zijn van alle religies. Je mag meer dan een miljard mensen niet beoordelen aan de hand van een duizendtal extremisten. Als u last hebt van baldadige Marokkanen, pakt u ze gewoon op. Dat zijn geen goede islamieten. Ze gooien onze naam juist te grabbel. Uiteindelijk geloof ik dat de Nederlandse mensen weten wat goed voor ze is

spacer line  

Indonesiers mogen niet in Nederland komen wonen.

Adoeh , hoe dese ???

quote:
Geert Wilders dalam sebuah talkshow di televisi Belanda Mei 2010, pernah secara tegas menolak masuknya warga Indonesia untuk tinggal di Belanda. Penolakan ini terkait dengan program partainya PVV yang memang anti imigrasi dari negara-negara Islam.

Bagi Wilders, setiap negara yang penduduknya lebih dari 50 persen muslim adalah negara Islam. Dan menurut lelaki keturunan Indo ini, siapapun dari negara Islam, entah dia agama apa, tak boleh masuk Belanda. Dus ini juga berlaku bagi Indonesia.

http://www.rnw.nl/bahasa-indon(...)h-tinggal-di-belanda

TheoBierum
User
spacer line

Jongens, hou toch eens op.
Als je wilt weerleggen dat 1,3 miljard mensen dom zijn (lijkt mij correct om te weerleggen), wil dat toch niet zeggen dat 1,5 miljoen Nederlanders dom zijn.

SBY komt alleen maar geld halen en krijgt dat slechts als wij er beter van worden.

Overigens vind ik dat alle openbare uitingen van geloof bij wet moeten worden verboden.
Natuurlijk begrijp ik ook wel dat zoiets nooit zal gebeuren, omdat machtswellustelingen in geloof en politiek nooit iets van hun macht prijs willen geven. Jammer.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Op 23-09-2010 21:34 schreef Surya Atmadja:
Indonesiers mogen niet in Nederland komen wonen.

Adoeh , hoe dese ???

quote:
Geert Wilders dalam sebuah talkshow di televisi Belanda Mei 2010, pernah secara tegas menolak masuknya warga Indonesia untuk tinggal di Belanda. Penolakan ini terkait dengan program partainya PVV yang memang anti imigrasi dari negara-negara Islam.

Bagi Wilders, setiap negara yang penduduknya lebih dari 50 persen muslim adalah negara Islam. Dan menurut lelaki keturunan Indo ini, siapapun dari negara Islam, entah dia agama apa, tak boleh masuk Belanda. Dus ini juga berlaku bagi Indonesia.

http://www.rnw.nl/bahasa-indon(...)h-tinggal-di-belanda

U weet toch beter dan de andere hoe het juist in Indonesië gegaan is en nog gaat.
Het is geen vrije keuze meer daar, maar een verplichte keuze die daar met de jaren naar dat de vrouw van Soeharto dood Tuti10% de moslims zich sterker hun aanwezigheid oplegde in alle komplexen, en nu de mensen opzadelen met die minaretten waar u ook zo hekel aan hebt.
Wees eens wijzer, dat willen ze hier voor komen, dat we overrompeld worden door de Moslims.
Dat worden we langzaamaan wel gewaar, het dringt in alle plaatsen van Nederland door
Zelfs hier nog pas geleden een vrouw op de fiets met Burka aan met een kind achterop, levensgevaarlijk.
Dus elke moslim die hier naar Nederland komen, kan één te veel zijn........ Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Shut up!

Duidelijk:, je kan HIER lezen hoe ze na zo velen jaren in Nederland zich toch nog fundenmentalist zijn. Emoticon: Emoticon: Nooo

AMSTERDAM - Eén op de acht Marokkaanse moslims in Nederland is streng orthodox. En hoe geloviger, hoe meer geneigd zij zijn geweld goed te keuren. Dit blijkt uit het onderzoek naar salafisme, de strengste islamitische stroming, van de UvA dat vandaag verschijnt

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

HIER te lezen van Habibi Geert Wilders
en HIER de discussies
Waar nog al dapper over Habibi geschreven word Emoticon: Stupid Emoticon: So funny Emoticon: Frustrated Emoticon: Smile

Afshin Ellian

Afshin Ellian deze man heb ik heel hoog staan.
Wat hij schrijf in zijn column in zijn Blog
Lees A.U.B ook de commentaren van lezers!!!
Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ach Om Ziel je moet het één tegenover het ander zetten, wat Thomas von de Dunk in de Volkskrant schrijft zit ook wat in.

Je kon er op wachten, en inderdaad: de eerste officiële rel met een islamitisch land vanwege Wilders is geboren.
De Indonesische ambassadeur Habibie had, misschien weinig diplomatiek maar ontegenzeglijk waar, in een interview laten weten dat "Wildersstemmers misschien last hebben van een angstpsychose". De PVV-leider deed aan 'haatzaaien', 'schreeuwen' en 'blaffen'. Daar valt niets op af te dingen. Bovendien getuigt dat 'misschien' van een gevoel voor nuance dat de betrokkenen zelf ontberen

Pal
Grote Geert, altijd pal als het om zijn éigen vrijheid van meningsuiting gaat, klom, nu iemand hém eens de waarheid had gezegd, vanzelfsprekend weer blaffend en schreeuwend in de hoogste boom. De ambassadeur diende "de oren te worden gewassen. Laat die Indonesiërs maar een toontje lager zingen. Als ze hier willen komen, moeten ze zich gedragen".
De vraag is echter, of die dat inderdaad nog willen - om te beginnen de Indonesische president Yudhoyono zelf. Habibie: "Die komt natuurlijk niet als hier iemand in het kabinet zit die de islam achterlijk noemt".

Incorrect
Letterlijk is dat incorrect: Wilders komt niet in het kabinet, hij 'gedoogt' het slechts. Maar het maakt wel duidelijk dat men in Jakarta, als in de rest van de wereld, aan de onbegrijpelijke jezuïetensubtiliteiten van het regeringsformatiespel van Onze Maxime geen boodschap heeft. Je regeert of je regeert niet. En feitelijk regeert Wilders straks mee - sterker: dat dit zijn gedroomde marioRuttenregering wordt, ziet naast Klink elk kind.

Dat blijkt al daaruit dat VVD en CDA zich in alle bochten kronkelden om niet echt van Wilders' dictaat afstand te hoeven nemen - anders komt het knetterrechtse kabinet waarbij Ruttes fans hun vingers aflikken in gevaar.

De vraag is echter of tenminste het handeldrijvende deel van die fans nu ook bij een eventueel wegblijven van Yudhoyono zijn vingers aflikken zal. Als Wilders er namelijk voor zorgt dat straks niemand uit een 'achterlijk islamitisch land' nog iets met ons te maken wil hebben, wordt de economische spoeling voor exportgroot-macht Nederland tussen Marokko en de Molukken erg dun. Alleen van Wilders' rechtsradicale roversvriendjes in Israëls Bezette Gebieden kan hun schoorsteen niet roken.

Worst
Wilders zal dat worst zijn: hoe vijandiger de moslimwereld tegenover het Westen komt te staan, hoe liever het hem is. Enerzijds, omdat dan de angstpsychose onder zijn kiezers toeneemt, waarvan hij het voor zijn electorale succes moet hebben (pardon: misschien moet hebben).

En anderzijds omdat juist een land met een uitgesproken gematigde islam, als Indonesië, zijn ideologische doodsvijand is, omdat die de zwart-wit-theorie die zijn electorale levenselixer vormt ondermijnt.

Ik zou zeggen: wie de rotzooi veroorzaakt, mag die ook opruimenHoe meer boerka's op Bali, hoe liever: extremisten hebben elkaar nu eenmaal nodig om met hun wederzijdse demoniseringsraktijken effect te boeken.
Was het in dit licht toeval, dat Wilders ook een paar maanden terug juist de president van dat andere grote gematigde moslimland, Turkije, nodeloos heeft geschoffeerd? Of iemand bruggen bouwt of bommen legt: beiden zijn even verdacht. Vandaar Wilders' gruwelijke hekel aan Cohen.

Uitglijders
Je eigen ongelijk toegeven, gas terugnemen, excuses voor uitglijders aanbieden: het komt in Wilders' denkbeeld niet voor. Dat ziet hij als een teken van zwakte - in dat opzicht is hij precies een hardcore martiale Arabier. Liever een rauwdouwer als bendeleider Bin Laden dan een softie als de Palestijnse president Abbas.

De ietwat voorbarige aanvaring met Indonesië heeft één voordeel: nu de formatie nog loopt, krijgen CDA en VVD alvast een dankbare oefenmogelijkheid voor het met een rood gezicht een andere kant uitkijken. Want dat zullen ze, als hun feestje doorgaat, nog heel vaak moeten doen. En vooral de nieuwe minister van Buitenlandse Zaken zal dat nog heel vaak moeten doen.

Pechtold merkte terecht op, dat die niet te benijden is. Wie zal het worden? Onze gereformeerde oppergluiperd Jack de Vries? Uit een bericht in Elsevier viel op te maken dat hij hard nadacht over een terugkeer in de politiek, eventueel als fractieleider van het CDA.

Onthutst
Ik wil niet ontkennen dat ik enigszins onthutst was, toen ik dit las. Netjes Nederland herinnert zich immers in dankbaarheid als nationale Feestdag voor het Fatsoen die datum dit voorjaar waarop De Vries door zijn hypocriete buitenechtelijke zondeval zichzelf had opgeknoopt. Als het CDA moreel definitief ongeloofwaardig wil worden, moet het vooral De Vries uit die knoop bevrijden.

Te vrezen valt dat Jack eveneens voor BZ wel eens interesse zou kunnen hebben: dan vliegt hij ook zonder JSF weer de wereld rond. Maar volgens mij komt maar één iemand in aanmerking voor die hondebaan, waarop straks veel en vaak spitsroeden gelopen zal moeten worden: de huidige minister, die nu ijlings als aanstaand vicepremier naar de luwte van een andere kabinetspost hoopt te verkassen.

Machtshonger
Het is mede door Maximes machtshonger, dat wij straks met het eerste kabinet bij de Gratie Geerts zitten opgescheept. Het is mede aan hem te danken dat Wilders - zelfs officieel - alle ruimte krijgt om de rest van de wereld te schofferen.

Ik zou zeggen: wie de rotzooi veroorzaakt, mag die ook opruimen. Meestal worden brokkenmakers weggepromoveerd. In dit geval echter zou Verhagen nog voor straf vier jaar op zijn huidige plek moeten blijven. Dan mag hij tonen of hij zich toch nog onder alle onvermijdelijke botsingen met tal van moslimlanden weet uit te kronkelen - en zo niet, dan bespeurt hij direct aan den lijve wat hijzelf politiek heeft aangericht.

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 23-09-2010 17:45 zieleffe wrote: Als je goed zoekt op Internet ben K niet de enige die juist het een achterlijke ideologie vinden, en dat heeft de meeste mensen wel door maar komen niet eerlijk er over uit, juist door intimitatie die in het ideologie Islam plaats vinden.

Zie "Maagdentest in Jambi"
On 24-09-2010 22:12 Anne Mieke wrote: Ik weet niet of het aan mij ligt maar het lijkt onderhand wel of dit soort nieuws exclusief aan Indonesie voorbehouden is. Tja, de jongens...... volgens mij denkt daar nooit iemand over na.
Terug naar de middeleeuwen.

On 25-09-2010 08:51 Bambang wrote: Dat is het probleem met (zeer) gelovigen (islamiet, christen). Ze denken vanuit de koran of bijbel. Zelf nadenken, doordenken is lastig voor de gelovigen, laat staan zelfkritiek. Ik heb een collega die een hbo-opleiding heeft. Hij volgt het salafisme. Hij wijst de evolutietheorie en DNA-techniek af. Het is lastig discussieren met een gelovige. De gelovige wijst altijd naar een passage van het “heilige” boek om zijn standpunt te “bewijzen”.
Dat laatste heb ik ondervonden; scholieren en studenten krijgen compleet foutieve informatie toegediend die acceptabel is voor geloof maar nergens wetenschappelijk is bewezen. Dat wordt dan uit zo'n reactionair, oubollig boek betrokken. Je wordt er moe van om tegen dit soort domme mensen te strijden. De ergsten zijn de geestelijken en docenten. Dom, dommer, domst.

Sorry Malam maar voor mij zijn alle geloven dom en spelen alleen maar in op de angst van de mensheid voor de dood en het "waarom" van onze aanwezigheid op deze aardbol. Men kan moeilijk accepteren dat na de dood het afgelopen is.....en zoekt daarom naar 1 of ander Nirwana, hemel, reincarnatie, etc. Tevens zijn geestelijke leiders alleen maar machtsgeile wezens die juist niet moeten worden gerespecteerd vanwege hun machtswellust.
En na het Bali-hindoeisme is toch wel de islam de volgende meest domme (maar ook gevaarlijke vanwege diens intolerantie) godsdienst hier in RI. Dat pleit nog niet voor een verbieden van het geloof zoals Wilders wil. Maar dat het achterhaald is, is een feit. Toch te gek voor woorden zo'n maagdentest: stelletje losgeslagen Middeleeuwse idioten. Daarom heb ik ook geen enkel respect voor dames die jilbabs dragen; totaal geen zelfrespect en eigenwaarde meer. De man vormt het "gevaar", maar de vrouw moet zich afschermen om de man "niet in verleiding" te brengen. Waar is de logica?

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Malam je hebt er nog al werk van gemaakt, gezien je hele verhaal uit elkaar te houden.
houd K mij aan werkelijke grondslagen van onze politieke verhoudingen.
Ten eerst zal je wel weten dat K helemaal niet gecharmeerd bent over de Islam als totaliter religie waar je nog geenzins weet of het wel eens een ideologie kan zijn.
Dat laatste lijkt mij het geval.

CDA is in verval geraakt, juist door Balkenelende dat weet je ook.
Maar die zelfde CDA nu heeft geen andere keus dan dit laten gebeuren willen ze bij de volgende verkiezingen nog meetellen.
Wat betreft Klink is dat een persoon van huize christelijk uit Zeeland, waar ze echte mentaliteit hebben van stiekemerds te zijn, die zo voor je neus kan liegen en bedriegen.
Het is niet netjes zogenaamd mee doen en plotseling een ander gevoel te hebben, door zijn, ook achterlijke christen gevoel.
Zo zijn die ander twee leden van de fractie CDA ook zo, ook zei komen toevallig uit Zeeland en zijn zwaar christelijk.
Zij alle drie prefereer hun eigen gevoel dan het gevoel op te komen voor het land.
Ze weten nog niets, wat hun achterban er van vinden.
Maar hun persoonlijk gevoel gaat voor, en dan komt pas andere werkelijke gebeurtenissen, wat de gevolgen het heeft voor het CDA.

Pechtholt kan je zien als een idioot, die maar loopt te roepen met zijn polarisatie.
Toevallig vanmorgen nog hier op Spits site de benodigde hilariteit veroorzaakt lees hier en onder enkel pages

Haatzaaien tegen Wilders is ook polariseren...
Pechtold heeft een dik pak boter op zijn kop.
Vraag hem waarom ie geloofsgeweld tolereert. Of ie datzelfde recht ook aan de pvv geeft, of dat ie liever twee maten hanteert, ongelovigen discrimineert.
Als de islam mag oproepen tot moord, discriminatie en geweld, waarom mag de pvv daar dan niet eens over klagen van d66, laat staan, dat de pvv hetzelfde mag als de islam?
En die focus die links legt op discriminatie is vals. het is om de aandacht weg te houden van het feit waar het echt om gaat: geweld. Dat de islam discrimineert is erg genoeg, maar dat de islam geweld predikt en hanteert, DAT gaat MIJLEN te ver. Maar d66 heeft daar geen enkele moeite mee hoor.

Nee; met klachten over dat geweld: daar heeft d66 moeite mee. Zomaar klagen over geweld, dat gepleegd word door gelovigen, die toch altijd vrij staan, dat mag niet van d66: wel respect hebben voor het geweld van de islam heh! niet klagen, en al HELEMAAL niet terugslaan! nee: alleen de islam mag ongestoord geweld prediken en plegen. Natuurlijk: gelovigen staan vrij heh? pechtold heeft de polarisatie in nederland mogelijk gemaakt op het moment dat ie twee maten ging hanteren: een voor gelovigen, en een voor ongelovigen.

D66 staat voor HAAT HAAT HAAT tegen mensen die klagen over geweld en discriminatie
D66 staat voor het tolereren van geloofsgeweld
D66 staat voor het hanteren van twee maten: een voor gelovigen, een voor ongelovigen: D66 staat voor discriminatie van ongelovigen.Vraag Pechtold deze vraag (die nog nooit door een links figuur is beantwoord) te beantwoorden:
’zou u een organisatie die geweld predikt en hanteert verbieden?
a) Altijd
b) Nooit
c) ligt eraan, of het een geloof is’

Hij zegt niet ‘altijd’, omdat ie dan ook de islam zou moeten aanpakken.
Hij zegt niet ‘nooit’ omdat ie dan de pvv hetzelfde zou moeten toestaan.
Hij zegt ‘dat ligt eraan of het een geloof is’, en daarmee geeft ie dan toe, dat ie geloofsgeweld tolereert en twee maten hanteert.
Het meten van twee maten leidt tot polarisatie. Een organisatie toestaan geweld te prediken en terreur te hanteren zorgt voor onrust. Het volk niet eens toestaan over dat geweld te praten, voor nog meer onrust.
Als er iets katalyserend werkt voor de polarisatie is het wel de continue dubbele maten van links, en het konstante tolereren van geloofsgeweld, zonder dat ongelovigen ook maar iets terug mogen doen.
Links tolereert geloofsgeweld, maar niet de klachten daarover, en is daardoor zelf voor 99 procent verantwoordelijk voor de polarisatie. Zou links direct geluisterd hebben naar de oprechte kanttekeningen die pvv-ers bij de islam hebben gezet, zouden ze het geweld in de islam werkelijk aanpakken, dan zouden wij bondgenoten zijn.
Maar links doet niets om het geweld van de islam te stoppen: INTEGENDEEL
BasKoning | 27-09-10 | 08:13

het enige dat dhimmi pechtold nog mist is een kopvod
Dhr. de Wit | 27-09-10 | 08:50
wat een smerige rotkop heeft dat tering ventje.
hij moet maar vlug opzouten.
mamma5506 | 27-09-10 | 09:32
Gisteren was half west afgezet wegens een polariserende Marrokaanse teringmarkt met brakke zooi en aftans voedsel. Kon niet eens meer normaal ff wat boodschappen halen. Polariseer maar lekker een eind op Pechtold, ik ga straks lekker ergens op Java eiland wonen met een groot hek er omheen.
FREDERIK VIJF | 27-09-10 | 09:40

Sorry dat ik het zeg, maar wat een ongelooooooovelijk LUL is die Pechtold toch! ER IS AL LANG SPRAKE VAN VERREGAANDE POLARISATIE in Nederland. Zie je dat dan niet door je roze bril, sukkel? Marokkanen hebben een hekel aan turken. Turken hebben een hekel aan Grieken. Creolen hebben eebn hekel aan hindoestanen en omgekeerd. Moslims hebben een bloedhekel aan alles wat niet moslim is. Turken en marokkanen claimen hele stadswijken, om maar niet met die “ongelovige” Nederlanders in één wijk te hoeven wonen. En die halve zachte achterlijke Pechtold waarschuwt ons voor polarisatie....... Ik heb er gewoon geen woorden voor en dat zit g*dverd*mme in de Tweede Kamer volksvertegenwoodigertje te spelen. Man ga je schamen!
peacemaker | 27-09-10 | 10:25

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.peacemaker | 27-09-10 | 10:25
Wat een gelul niet iedereen zit zo vol haat als jij.
Misschien dat je toch leuker was met een echt hart...
da wizard | 27-09-10 | 10:42

Polarisatie is de verscherping van tegenstellingen tussen groepen in de samenleving die kan resulteren in spanningen tussen deze groepen en toename van de segregatie langs etnische en religieuze lijnen”.
=========================================
Moeten we ons alles welgevallen......
Kijk naar ons gehandicapten die nu naar de bijstand gebracht word.
Totaal geen eigen waarde meer hebben.
”Maar goed”, waar wij jaren hebben over gedaan, komen mensen nu zomaar even naar de voedselbanken hun eten opeisen, of ze het wel of niet kunnen betalen, staat niet ter discussie, kijk maar eens in die grote steden.
Tweedeling is allang opgang gekomen dank zei D66 ook in het Paarse kabinet KOK.
Toen al speelde die belangen waar Baskoning over schreef..........
Die duidelijk maakt waar de steel aan de vork zit.......
Zo is het Peacemaker hij zit in een glazen huisje waar hij geen last van buiten ons land gekomen nieuwe burgers heeft, ben het helemaal met u eens en goed verwoord chappo
ciater | 27-09-10 | 10:43

peacemaker | 27-09-10 | 10:25
Je hebt geheel gelijk en laat linksch maar lullen.
kriep | 27-09-10 | 10:59

Hey Pechie,
Als we intolerantie gaan tolereren komt alles goed! Strak plan van je hoor!
(*droomt lekker verder Emoticon: Shiny
Lekker zelf nadenken | 27-09-10 | 11:15
Bla bla bla polarisatie?
Ik haak na de eerst zin al af...
Spreek duidelijk taal lul..
bos_negert | 27-09-10 | 11:36

da wizard | 27-09-10 | 10:42
Haat, waar heb je het over. Het zijn gewoon constateringen. In Den Haag stikt het van de turkse supermarken, -slagers, -bakker, -groetenboeren en andere buitenlandse winkels. Ze willen alleen maar kopen bij hun EIGEN winkels. Is dat geen polarisatie dan? We krijgen nu ook al een turks ziekenhuis enz. enz.
peacemaker | 27-09-10 | 11:43

Nee Pechtold, opgeschoten jongeren met een teveel aan testosteron gaan gewoon ouderwets naar de hoeren om de puddingbuks leeg te blaffen of scoren een wipkip in de kroeg om de nacht geylpalend mee door te smeren.
Dit soort jongeren is juist uit op polarisatie, graffitiet ‘Taliban’ op ‘s lands muren, molesteert heaumeau’s, jeauden, vrouwen en onderdrukt hun eigen vrouwen, huwelijkt ze uit, laat ze besnijden.
Ik leef me in de positie van deze bedreigde mensen met het grootste inlevingsvermogen zeer goed in en concludeer glashard dat ik me daarin niet kan vinden en dat het overheidswege keihard de kop moet worden ingedrukt.
Het softe pappen en nathouden door jullie linksmenschen van de jaren ‘70, ‘80 en ‘90 en ook van na 2000 is inmiddels zelfs staatsgevaarlijk aan het worden. Er dreigt daardoor een tweespalt in onze samenleving en daarvoor zijn jullie linkschen verantwoordelijk, niet Geert Wilders.
JackSparrow | 27-09-10 | 11:44

Het enige dat ik van Pechtold en D66 verwacht, is dat zij op de bres staan voor het bevorderen van democratie in ons land en het verdedigen van de democratische beginselen. Nu zij daar hoegenaamd niets aan doen, is de partij overbodig geworden.
KELELE NYINGI | 27-09-10 | 11:56

Hier te lezen .. verder hoef K het niet uit te weiden
K vind dat je eigen nog al moralistisch opstelt, over die vent van CDA huize Jack de Vries.
Zeiken over anderen zijn gedrag van overspel, maar misschien zelf ook wel eens een keertje iets gedaan heeft wat niet goed is voor het oog van wie dan ook.
Zo heilig boontje ben je toch ook niet, als je al een huwelijk hebt laten stranden net als K.
Terug komend op de politiek, Je geeft je eigen af op Wilders, omdat je zelf de grootste fout hebt begaan om Moslim te worden niet uit overtuiging, maar omdat je toevallig een vrouwtje uit die kringen ontmoete.
DAT durf K je te schrijven, gezien dat je al jaren hier een mening over heeft.
Zal je oren wel even wassen, want dat heb je schijnbaar vergeten vanmorgen…
Ook dat je daar in Indonesië zit heb je niet alles hier in Nederland kunnen volgen, maar als je dagelijks de TV ziet dan zie je het demoniseren van Wilders volop aan de gang is.
Door de linkse kerk bijna allemaal uit die actualiteiten programma’s.
Gelukkig hebben we nu w.w.w.Geenstijl.nl zou jij dagelijks naar moeten kijken op Internet, en Pownet gelukkig een tegen geluid
Die linkse kerk kan maar niet begrijpen hoe meer ze Wilders zwart maken hoe meer stemmen hij verwerft, zo dom zijn die linkse idioten, op TV.

Dit is voor even genoeg, straks kom K nog terug over de arbeiders mentaliteit heden den dage, van die vakbonden in Nederland, kaderleden die zich niet gedragen. Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Confused Emoticon: Blush

paulana
User
spacer line

Nou binnenkort kan je lachen Zieltje, die SPINdokter van Harry Potter wil toch weer terug in de politiek ,goh hoe heet die ontrouwe gast ,Jack de Vries....je weet wel hij ziet er ongelooflijk slim uit, Kuifje in Luilekkerland-Luigekkerland, welkom terug bij het oude kliekje

Om Swastiastu

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

74,354,150 topic views - 233,360 posts - 13,684 topics - 23,743 members - last post @ 21-08-2019 15:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

122,235,769 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com