indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

orko82
User
User icon of orko82
spacer line

Momenteel zit ik te twijfelen of ik in maart/april richting Java ga icm Bali of Lombok, of dat ik richting Sumatra ga.

Ik reis samen met mijn vriendin en zij wil graag de vakantie afsluiten met zon, zee en strand. Ik ben meer avontuurlijk ingesteld, dus dat willen we combineren.

Ik zat er over na te denken om de vakantie op de Mentawai eilanden af te sluiten, maar in de Lonely Planet en op het internet krijg ik het idee dat de Mentawai eilanden meer geschikt zijn voor surfers en rondtrekkers dan voor een afsluiting zon, zee en strand. Klopt dit?

spacer line  

Kennelijk heeft Mentawai eiland veel golven waa rveel surfers komen .
Ik had 1 nachtje gelogeerd in Hotel Batang Arau in Padang waar surfers vroeg in de ochtend met een boot vanaf de kade achter de hotel vertrekken naar Mentawai eiland om daar te surfen.

Dat daar voldoende luxe resorts zijn is ook waar , je kan daar goed relaxen( zon, zee en strand) .
Alleen zou het jammer zijn als je toevallig geen surfer bent.

Dan zou ik gewoon (Sumatra 8-10 dagen van Medan naar Padang) -Java, Bali en Lombok nemen.

Dan heb je de hoogtepunten genomen in relatief korte tijd.

bisa dicek of makemyday .

orko82
User
User icon of orko82
spacer line

Bedankt voor de reactie. Ik zat er inderdaad over na te denken om Sumatra, van Medan naar Padang te bereizen met de verschillende hoogtepunten. Daarna evt een binnenlandse vlucht nemen om de laatste dagen relaxed in luxe te sluiten. Ik wil alleen niet echt tijdgebonden zijn ivm vervoer op Sumatra. Ik heb gelezen dat ov daar geduld van je eist. Wat ik overigens geen probleem vind.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,926,050 topic views - 236,226 posts - 13,703 topics - 27,548 members - last post @ 25-01-2020 23:25 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,712,105 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com