indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Weet iemand waar ik kettingen van Otazu kan vinden. Ik heb begrepen dat er een fabriek staat in Bali weet iemand meer.
graag reacties. Bedankt Ibu

bidadari
User
spacer line

Halo Ibu Els
Ken je deze site al: www.rodrigootazu.com?
Wellicht kun je contact opnemen.
Succes Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny Emoticon: Bye bye

marcotje
User
User icon of marcotje
spacer line

Hi. Vorig jaar waren we bij Alma en Hans. Zij hebben een contract met Otazu in Azie, wonen en werken op Bali.
Je kan haar mailen almabaliRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com.
suc6 ermee,

Marco Emoticon: Bye bye

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Els,

Otazu heeft meerdere shops met een display een daarvan is HeBoH aan de jalan Raya legian, dicht bij jl .Dyana Pura en Jl Arjuna. Verder op de weg naar Seminyak zit naam ben ik kwijt maar dichtbij Jari Menari, waar je 0overigens DE beste massages krijgt. Zoals gezegd er zijn er meerdere, ik zal kijken wat de naam is van de andere shops, als ik weer onder handen wordt genoemen!!

Sepp

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,824,730 topic views - 238,201 posts - 13,716 topics - 29,492 members - last post @ 03-04-2020 10:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,819,134 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com