indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

mandy07
User
spacer line

Vraagje,

Weet iemand hoe de eigenaar van barcode van zijn achternaam heet ( of een foto heeft), volgens mij kennen wij hem n.l. van vroeger in Nederland (tenminste als mijn vriendin de juiste voor zich heeft). Misschien iemand die iets meer informatie over deze Wilfred heeft toevallig?? Wij zouden hem graag gaan bezoeken mocht het degene zijn die wij denken.

Mandy & Debbie

Rotterdam

paulana
User
spacer line

Antwoord

Waar is die barcode?

Om Swastiastu

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Ik denk hier.

Ho Lee Fuk

standford
User
spacer line

Ik ken wel de mede eigenaar Giorgio Curti die er altijd aanwezig is. Want zijn nederlandse college is er niet voltijds geloof ik.

mandy07
User
spacer line

Hallo,

Het gaat inderdaad om restaurant de barcode in Bali. Stanford zou jij daar niet achter kunnen komen toevallig?Het is lang geleden dat wij hem gezien of gesproken hebben en eigenlijk willen we hem verrassen maar we zijn niet zeker dat hij ook degene is die wij voor ogen hebben. Misschien is het wel heel iemand anders maar ons vermoeden is dat hij het wel is.

Alvast bedankt..

Will1951
User
spacer line

vraag margreetsjoukeRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com. Zij zijn bevriend met de eigenaar.

en doe ze de groeten van me

Emoticon: Bye bye

japoen
User
spacer line

barcode bali goed eten leuke ambiance en personeel fantastisch . ben er zelf net geweest .giorgio is er niet meer maar wilfred wel hij is rond de 35 denk ik .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

86,914,656 topic views - 240,527 posts - 13,734 topics - 34,037 members - last post @ 03-12-2020 10:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

141,669,295 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com