indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Sumatra > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

danil
User
User icon of danil
spacer line

wie weet hoeveel een beugelbehandeling ongeveer kost in indonesie (medan) en hoe is de kwaliteit van de tandartsen / orthodontisten.

heeft iemand betrouwbare en goedkope adressen ?
Emoticon: Confused

Michel
User
spacer line

Hallo Danil,

Ik heb in Maart j.l. een offerte gevraagd bij een goede tandarts in Pematang Siantar.
Het betrof een meisje van ongeveer 12 jaar. Een beugel aanmeten en iedere week bijstellen
kostte in totaal 3,5 miljoen Rupiah. Daar is ze nu mee bezig. Het duurt ongeveer 1 jaar voordat haar tanden allemaal recht zullen staan.
Het is weliswaar niet in Medan, maar als je het adres in Siantar wilt hebben, kun je dat krijgen als je wilt.
Met groeten,
Michel.

pierre
User
spacer line

Danil.
Ik heb mijn vriendin gevraagd of ze een goede tandarts wist, mijn vriendin woont namelijk in Medan.

Gegevens van de tandarts:

Drg Rudy Djapardy
Perfect smile dental clinic
Jl. Jend Ahmad Yani 93- 95 / Kesawanstreet
( tegenover het voormalig nederlands steak restaurant Tip Top)
telefoon ( +6261) 4145885 of 4157475
email: smileRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.perfectsmiledental.net
website: www.perfectsmiledental.net

Ik zou zeggen neus even op zijn website.
Een offerte aanvragen is zo gebeurd, baat het niet dan schaad het niet

danil
User
User icon of danil
spacer line

On 17-09-2010 11:46 Michel wrote:
Hallo Danil,

Ik heb in Maart j.l. een offerte gevraagd bij een goede tandarts in Pematang Siantar.
Het betrof een meisje van ongeveer 12 jaar. Een beugel aanmeten en iedere week bijstellen
kostte in totaal 3,5 miljoen Rupiah. Daar is ze nu mee bezig. Het duurt ongeveer 1 jaar voordat haar tanden allemaal recht zullen staan.
Het is weliswaar niet in Medan, maar als je het adres in Siantar wilt hebben, kun je dat krijgen als je wilt.
Met groeten,
Michel.

dat is erg goedkoop.........
Emoticon: Yes!

ik zou denken dat de leeftijd niet erg veel zou uitmaken.....evenveel werk......

ik heb in medan gehoord dat het 8 miljoen kost en iedere maand 150K voor het bijstellen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,091,012 topic views - 240,015 posts - 13,725 topics - 32,671 members - last post @ 07-08-2020 19:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,158,617 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com